Wat als werkgever ontslagbrief niet wil ondertekenen?

Sarah R
Topic Starter
Berichten: 2

Wat als werkgever ontslagbrief niet wil ondertekenen?

#1 , 15 jul 2011 14:23

Beste,

ik heb mijn ontslag gegeven, juridisch gaat mijn opzegperiode in op 1 augustus (6 weken). Samen met de directeur zijn we mondeling overeengekomen dat ik mijn opzeg niet moest doen. Op basis hiervan heb ik mijn ontslagbrief aangetekend verstuurd. In deze brief verwijs ik naar deze mondelinge overeenkomst. Echter 1 dag na deze mondelinge overeenkomst en het versturen van mijn aangetekende zending komen ze op hun beslissing terug.
Wat nu? Wat als ze niet willen ondertekenen, als mijn zending niet wordt opgehaald???

Alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
xena

#2 , 15 jul 2011 14:35

.
Laatst gewijzigd door xena op 20 okt 2011 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Sarah R
Topic Starter
Berichten: 2

#3 , 15 jul 2011 14:45

U wil dus zeggen dat, als de brief na 3 werkdagen niet wordt opgehaald, deze als ondertekend/geldig wordt beschouwd?
Volgende staat in mijn brief, kunnen ze op basis hiervan een verbrekingsvergoeding eisen?

Je vous fais part de ma décision de démissionner du poste de x que j’occupe au sein de votre entreprise depuis le x.
Comme convenu durant l’entretien avec x le 13 juillet 2011, je renonce à mes vacances. Mon contrat se terminera le 31 juillet 2011, sans prestation de préavis. Ceci me permettra de commencer chez mon nouvel employeur le 1er août 2011.

bedankt

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”