zwanger

Romina
Topic Starter
Berichten: 1

zwanger

#1 , 05 jul 2011 20:19

Hallo, ik heb een vraagje!
Ik heb altijd gewerkt in de delhaize via weekcontracten bij de interim randstad.
Ik ben onlangs zwanger geraakt en heb nu samen met mijn vriend een zoontje van 6 maanden jong!
Op moment ben ik op ziekenkas maar een september ging ik normaal terug beginnen te werken want ze wouden heel graag da ik terug kwam!
Maar ondertussen heb ik ontdekt dat ik weer zwanger ben... En ik weet nu totaal niet wat ik moet doen?
Ik ben op ziekenkas, ik ben zwanger, een september willen ze mij terug hebben op het werk maar ik ben zwanger hoe ga ik het vertellen? Gaan ze mij wel terug willen aannemen? Ik ben echt radeloos en niemand die mij raad kan geven! Ik kan ook niet op de dop terug vallen als ik genezen ben want ik en mijn vriend hebben een appartement gekocht toen ik nog werkte en ik wist niet dat ik zwanger ging geraken toen! kan iemand mij helpen? groetjes

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki
Berichten: 6870

#2 , 05 jul 2011 21:50

Tijdens de zwangerschap ben je beschermt tegen ontslag, enkel dringende reden kan dan. Gewoon terug gaan werken, officieel melden aan je baas (via AS mogelijks) van je zwangerschap, en indien dit zou opkomen in een gesprek, en je wil stoppen na 2 kinderen, gebruiken als argument pro: na de bevalling ga je niet meer afwezig zijn wegens zwangerschap.

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”