Eindafrekening nog steeds niet uitbetaald + C4 ontbreekt

denn1svc
Topic Starter
Berichten: 121

Eindafrekening nog steeds niet uitbetaald + C4 ontbreekt

#1 , 28 mei 2011 01:49

Op 15 april presteerde ik mijn laatste werkdag van mijn 3 maand durende opzegtermijn. Helaas heb ik tot op heden de volgende dingen nog steeds niet ontvangen:

1. het loon voor de maand april 2011
2. het vertrekvakantiegeld voor het vakantiedienstjaar 2010 en 2011.
3. Pro rata eindejaarspremie voor het jaar 2011
4. Maaltijdcheques voor de maand april
5. ingevuld C4 document ( gegevens betreffende beëindiging tewerkstelling)
6. Ontbrekende loonbrieven:
- Februari 2010
- Maart  2010
- November 2010
- Maart 2011
7. Ecocheques voor 2011

Mijn vakbond heeft op 16 mei een aangetekende brief verstuurd naar mijn werkgever op hen hier (nogmaals) op te wijzen na tevergeefs telefonisch contact. Zoals ik mijn ex-werkgever ken, is er nog steeds geen schot in de zaak gekomen. De vakbond stuurt na 14 dagen een herinnering.

Voor mij duurt dit allemaal veel te lang, ik kan geen aanspraak maken op uitkeringen door het ontbreken van een ingevulde C4, en ik teer momenteel op mijn spaarcenten aangezien het laatste loon dat ik ontvangen heb dateert van maart. Wat als ze nog steeds niet reageren op het rappel van mijn vakbond? Wat valt er dan nog te doen? Ben dit kotsbeu geworden. Heb de sociale inspectie ook verwittigd maar wat zij gaan doen weet ik niet.

Welke stappen kan ik nog ondernemen?? Ik ben ten einde raad, ik moet zoals elke persoon ook facturen betalen weet je, mijn kleine spaarpot trekt dit niet al te lang meer.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding