vast contract interim

katana
Topic Starter
Berichten: 3

vast contract interim

#1 , 14 apr 2011 16:21

ik werk al vanaf 2006 bij een interimkantoor met dienstencheques,maar ik wil graag ander werk ,ik zou graag in ploegen gaan werken,heb al gezegd tegen interim dat ik graag wil stoppen met dienstencheques bij hen,maar zij willen mijn ontslag niet geven,mag een interimkantoor mensen vast in dienst nemen?ik heb wel een kontract onbepaalde duur,maar mag dat wel via een interim?ben ik nog altijd gebonden aan een opzegperiode van 14dagen?het probleem is dat ik mijn opzeg wel wil doen,maar ik ben verplicht op via een andere interim werk te moeten gaan zoeken,want de meeste firmas werken hier wel mee,maar als ik mij ga inschrijven bij interims deinen die terug omdat ik niet direkt beschikbaar ben ,maar met een opzeg zit,het probleem is dat ik als ik zelf mijn opzeg doe ,ik waarschijnlijk geen recht heb op een uitkering ,en ik weet niet wanneer een interim werk voor mij gaat hebben,weet er iemand raad hoe ik dit best kan oplossen?ik wil mijn opzeg doen maar heb schrik om zonder inkomen te vallen,en interims gaan mij niet zo snel bellen want ik zit met die opzeg,en heb gesolliciteerd bij firmas voor direct vast ,maar die werken allemaal eerst via interim

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 14 apr 2011 20:57

en nu eens met alinea's? Beetje moeilijk om je tekst te lezen..

Je kan in ieder geval onmiddellijk weg als je een verbrekingsvergoeding betaalt. Dat zal in jouw geval normaal gezien het brutoloon van 2 weken zijn.

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”