ontslag dringende redenen

bartvdv
Berichten: 1911

Re: ontslag dringende redenen

#16 , 05 apr 2011 10:07

Komaan he... het staat blijkbaar op beeld en ze ontkent het eigenlijk ook niet. Het gaat alleen om een verschillende interpretatie van de beelden. Wie gaat hier uiteindelijk gelijk krijgen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
xena

#17 , 05 apr 2011 11:01

.
Laatst gewijzigd door xena op 20 okt 2011 23:22, 1 keer totaal gewijzigd.

innu
Topic Starter
Berichten: 15

#18 , 05 apr 2011 13:14

hoi, bedankt voor je tip, had er niet bij stilgestaan in al mijn paniek. Mijn gebruikersnaam is gewijzigd maar is het mogelijk om je bericht te wissen of zo, want hier staat mijn naam wel nog in hé. :-)
En als je echte naam ? is misschien vragen aan een moderator om je nickname te wijzigen -> bij Google scoren de resultaten van het juridisch forum zeer hoog, momenteel verwijst de 5de hit op "x" naam al naar dit topic...
Laatst gewijzigd door innu op 05 apr 2011 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Reclame

innu
Topic Starter
Berichten: 15

#19 , 05 apr 2011 13:18

Ik heb het geld niet gestolen he. Anders zou ik wel getekend hebben hoor. Lees nog maar eens goed mijn vraag, dan zult u het misschien wel begrijpen.
Komaan he... het staat blijkbaar op beeld en ze ontkent het eigenlijk ook niet. Het gaat alleen om een verschillende interpretatie van de beelden. Wie gaat hier uiteindelijk gelijk krijgen?

innu
Topic Starter
Berichten: 15

#20 , 05 apr 2011 13:31

Ik heb het geld niet gestolen he. Anders zou ik wel getekend hebben hoor. Lees nog maar eens goed mijn vraag, dan zult u het misschien wel begrijpen.
en daarbij, ben deze morgen naar acv gegaan en moest daar horen dat deze firma het vaak op deze manier aanpakt... En nooit tonen ze de beelden van de zogenaamde diefstal aan de beschuldigden!
Komaan he... het staat blijkbaar op beeld en ze ontkent het eigenlijk ook niet. Het gaat alleen om een verschillende interpretatie van de beelden. Wie gaat hier uiteindelijk gelijk krijgen?

innu
Topic Starter
Berichten: 15

#21 , 07 apr 2011 00:28

de firma ziet dus van een rechtzaak af. Ik heb wel ontslag gekregen maar met reden dat de proefperiode nog in gang is. Al bij al goed nieuws dus, wel jammer dat ik vals beschuldigd ben geweest. :-(

Turaki
Berichten: 6870

#22 , 07 apr 2011 07:57

In gegeven situatie, misschien het beste dat er nog uit te halen was.

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#23 , 07 apr 2011 08:29

Enkel nog je ontslag op de C4 controleren... dat dit ook geen probleem zorgt voor de RVA.

innu
Topic Starter
Berichten: 15

#24 , 07 apr 2011 20:50

heb in ieder geval al bewijzen, want ze hebben me een aangetekend schrijven verstuurd met die uitleg erop.
Enkel nog je ontslag op de C4 controleren... dat dit ook geen probleem zorgt voor de RVA.

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”