Ontslag voor start proefperiode en verbrekingsvergoeding

EvilFreD
Berichten: 677

Re: Ontslag voor start proefperiode en verbrekingsvergoeding

#46 , 22 feb 2011 14:03

Nu niet gaan doordraven hè :)
Over het algemeen wordt in overeenkomsten geen ironie, of eender welke vorm van humor, gebruikt.
Overigens is het ook zo dat wanneer humor moet worden uitgelegd het per definitie zijn doel gemist heeft.
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
stroobants
Topic Starter
Berichten: 25

#47 , 22 feb 2011 18:13

Na een week van spanning en juridische informatie op te zoeken is er eindelijk een doorbraak gekomen.
Hoe is deze er gekomen???

Door blijvend naar de werkgever te bellen, me te verontschuldigen, 1 connectie gebruikt te hebben heeft hij me een waarschuwing gegeven en liet hij de verbrekingsvergoeding vallen.

Zo zie je wel !!

Bedankt voor de informatie en de spellingsregels allemaal !

EvilFreD
Berichten: 677

#48 , 22 feb 2011 18:31

Amaai! Proficiat!!
Lesje geleerd? :)
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)

Reclame

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#49 , 22 feb 2011 20:40

In principe wel, alhoewel een winkelier best geen humor gebruikt op zijn prijskaartjes :)

Beter voorbeeld:
Ik leen tien euro van mijn buurman. Terwijl ik van hem een oud verfrommeld biljet kreeg, bezorg ik hem bij terugbetaling een pas gedrukt biljet.
Bij overhandiging zeg ik: hier heeft u uw tien euro terug, reinigingskosten "inbegrepen".
dus als er dan een koekjesdoos staat in de winkel en er staat geschreven ; koekjes zitten daar niet in "inbegrepen" heb je een volle doos mee koekjes .

je maakt dan een overeenkomst mee uw buurman voor die 10 euro als volgt
" tekst overeenkomst " en de buurman komt vragen hoe het zit mee zijn centen kan je doodleuk zeggen sorry u had maar op die " " moeten letten de overeenkomst is waardeloos . ben benieuwd naar welke rechtspraak je gaat verwijzen die dit bevestigd
je beseft toch dat elke post in phpbb3 in de code voorafgegaan en gevolgd wordt door dubbele aanhalingstekens :p

(oja, voor alle duidelijkheid: de betekenis van de smiley in de regel hierboven mag je ook eens strikt juridisch proberen te bekijken, misschien kan je me een rechtzaak aandoen wegens obscene gebaren op het internet, als je toch alles zo beperkend juridisch wil bekijken)

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#50 , 22 feb 2011 20:41

Na een week van spanning en juridische informatie op te zoeken is er eindelijk een doorbraak gekomen.
Hoe is deze er gekomen???

Door blijvend naar de werkgever te bellen, me te verontschuldigen, 1 connectie gebruikt te hebben heeft hij me een waarschuwing gegeven en liet hij de verbrekingsvergoeding vallen.

Zo zie je wel !!

Bedankt voor de informatie en de spellingsregels allemaal !
proficiat!

10% van de gewonnen som dient nu doorgestuurd te worden naar de rekening van juridischforum.be ;)

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”