in beroep gaan?

mvervliet
Topic Starter
Berichten: 4
Locatie: schoten

in beroep gaan?

#1 , 04 nov 2006 17:53

goede avond iedereen , mijn echtgenoot is ontslagen :evil: in een periode waar hij al 4 maand thuis zat met een depressie. wij hebben dat in proces getrokken en hebben dat gewonnen nu gaat die werkgever terug in beroep zonder ook maar 1 bewijs . nu is mijn vraag kan die werkgever
zomaar in beroep gaan :?: ik dacht dat er een nieuwe wet was gekomen ik dacht dat ze roekeloos en tergend procederen heet ?

kan iemand hier een antwoord op geven ?
bedankt alvast
martine

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#2 , 04 nov 2006 21:38

Hij kan in beroep gaan.

U kan schadevergoeding vorderen voor tergend en roekeloos beroep.

Het Arbeidshof kan een boete opleggen voor tergend en roekeloos beroep.

Het Arbeidshof kan het beroep ook gegrond verklaren. Dat kan ik uiteraard niet beoordelen.

scorpioen

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#3 , 04 nov 2006 21:40

Hij kan in beroep gaan.

U kan schadevergoeding vorderen voor tergend en roekeloos beroep.

Het Arbeidshof kan een boete opleggen voor tergend en roekeloos beroep.

Het Arbeidshof kan het beroep ook gegrond verklaren. Dat kan ik uiteraard niet beoordelen.

scorpioen

Reclame

mvervliet
Topic Starter
Berichten: 4
Locatie: schoten

#4 , 05 nov 2006 10:30

bedankt voor uw reaktie scorpioen,

Het Arbeidshof kan een boete opleggen voor tergend en roekeloos beroep.
schadevergoeding vorderen voor tergend en roekeloos beroep,kan dat nadat er beroep is geweest :?:
Sorry voor die vragen maar ik ken daar niets van het is de eerste keer dat we met een proces te maken krijgen. Het liefst wil ik mijn man zoveel mogelijk leed besparen daar hij nog altijd in een depressie zit.
groetjes mvervliet

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#5 , 05 nov 2006 12:25

Een vordering voor schadevergoeding wegens tergend en roekeloos beroep wordt in principe ingesteld in de beroepsprocedure zelf.

scorpioen

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”