vraag over ontslagbrief

kleineke
Berichten: 6

Re: vraag over ontslagbrief

#16 , 13 okt 2010 15:01

ik heb dees jaar gewerkt...ik ben ziek gevallen en heb nooit mijn dokters briefj kunnen binnen doen bij mijn werkgever...ik ben toen ook geopereert geweest dat wist ze van mijn moeder dat daar werkte...mijn werkgever heeft mij 3 brieven gestuurt gat maar ik kon nooit naar daar gaan en niemand wou het doen voor mij...in de brieven dat ze stuurde komt het er neer dat ik ontslag zou krijgen...maar ze heeft op mijne c4 geschreve ontslag genomen...heb het uitgelegd aan mijn vakbond en die doen niks...na 5 maanden wachten heb ik ook eindelijk mijn deeltijdse c4 gekregen...ik heb er zelf voor moeten zorgen want mijn vakbond deed ook niks buiten brieven sturen dat ik mijn c4 moest binnen brengen...kan ik daar iets tegen doen mijn werkgever heeft namelijk ook geen bewijs van zelf ontslag nemen..mvg

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”