ontslag om veiligheidsredenen

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

Re: ontslag om veiligheidsredenen

#16 , 08 sep 2010 07:40

xena, stop eens met telkens die werkloos afhankelijk van eigen wil.
zelfs als de dringende reden aanvaard wordt , word je werkloos afhankelijk van je wil als je geen ander werk hebt .
nee... zucht.

Xena, ik heb tientallen voorbeelden van mensen die zélf ontslag nemen (ZONDER dringende reden) en die waarvan hun dossier geklasseerd wordt zonder gevolg (maw: niet werkloos afhankelijk van hun wil). En nee, ze hadden geen ander werk.

Om het nog iets extremer te maken: ik had iemand die letterlijk doodsbedreigingen (op papier) geuit had aan zijn werkgever en onder andere de deur ingetrapt had. De politie is hiervan vaststellingen komen maken, dus het stond zwartwit op papier. Hij is er vanaf gekomen met de minimumsanctie, omdat de werkgever bij de RVA bekend stond om zijn slechte werkomstandigheden (vertrouw me, 't zijn extreme gevallen). Dus zelfs in zo'n geval kan het zijn dat er nog maar nét de minimumsanctie gegeven wordt (ok, hij werd wel werkloos gesteld afhankelijk van zijn eigen wil-

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
xena

#17 , 08 sep 2010 19:11

Om het nog iets extremer te maken: ik had iemand die letterlijk doodsbedreigingen (op papier) geuit had aan zijn werkgever en onder andere de deur ingetrapt had.
knap , zullen we dit in het vervolg adviseren . en daarbij vermelden dat de rva een liefdadigheidinstelling is .

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#18 , 08 sep 2010 19:32

Om het nog iets extremer te maken: ik had iemand die letterlijk doodsbedreigingen (op papier) geuit had aan zijn werkgever en onder andere de deur ingetrapt had.
knap , zullen we dit in het vervolg adviseren . en daarbij vermelden dat de rva een liefdadigheidinstelling is .
stop aub met zaken te insinueren die ik niet zeg

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”