Opzegtermijn

joskevermeulen2
Topic Starter
Berichten: 1

Opzegtermijn

#1 , 24 aug 2010 13:26

Beste,

Ik vroeg me af ofdat er een termijn bestaat waarin de werkegever een tegenvoorstel moet doen in geval van opzegtermijn.

Ik zit in volgende situatie :

Ik heb gisteren ontslag genomen en heb ontslagbrief gestuurd waarin 6 weken opzegtermijn staan (Maximum is 4,5 maanden voor mij). Deze heb ik voor ontvangst laten aftekenen. ik vroeg me nu af ofdat er een termijn bestaat waarin de werkgever dus kan zeggen: Nee daar gaan we niet mer akkoord dat moet 3 maanden zijn bijvoorbeeld?

Of vervalt dit recht na een aantal dagen na het afgeven van de ontslagbrief?

mvgr,

jokske

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 24 aug 2010 15:15

Beste,

Ik vroeg me af ofdat er een termijn bestaat waarin de werkegever een tegenvoorstel moet doen in geval van opzegtermijn.

Ik zit in volgende situatie :

Ik heb gisteren ontslag genomen en heb ontslagbrief gestuurd waarin 6 weken opzegtermijn staan (Maximum is 4,5 maanden voor mij). Deze heb ik voor ontvangst laten aftekenen. ik vroeg me nu af ofdat er een termijn bestaat waarin de werkgever dus kan zeggen: Nee daar gaan we niet mer akkoord dat moet 3 maanden zijn bijvoorbeeld?

Of vervalt dit recht na een aantal dagen na het afgeven van de ontslagbrief?

mvgr,

jokske
er is geen "vervaldag" om tot een akkoord te komen.

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”