gepest door baas

Meeboo
Topic Starter
Berichten: 1488

gepest door baas

#1 , 16 apr 2010 11:38

Ik werk in een klein bedrijfje als bediende. Sinds een dik half jaar wordt ik constant afgeblaft of gewoon genegeerd door mijn baas zonder reden. Ik doe mijn werk goed en behaalde zelfs onlangs nog een doel wat mij opgelegd was. Toch is elke reden goed voor een goed potje afblaffen.

Graag zou ik daarom het bedrijf verlaten doch zit ik met een opzeg termijn van 3 maanden als ik mijn ontslag geef en dat is dan weer een struikelblok voor veel bedrijven waar ik solliciteer.

Deze situatie is onhoudbaar. Er is totaal geen communicatie meer en het is duidelijk dat wa hier op een doodlopend spoor zitten. Ik zelf ga er ook stilletjes aan mijn motivatie door verliezen, je zou voor minder.

Wat kan ik best in deze situatie doen ?
wat zijn mijn rechten?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
RM
Berichten: 38

#2 , 16 apr 2010 12:40

Het is altijd beter dat je ontslag krijgt, krijg je nog een vergoeding in funktie van je aantal jaren dienst er bovenop.Je moet dan ook waarschijnlijk geen opzegtermijn uitdoen ook.

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”