Onbepaalde duur naar Tijdelijke duur

Helianthus
Topic Starter
Berichten: 2

Onbepaalde duur naar Tijdelijke duur

#1 , 21 dec 2009 14:39

Beste,

Een jaar en 3 maanden geleden heeft een firma mij de vraag gesteld om bij hen te komen werken, dit heb ik dan ook gedaan en kreeg een contract van onbepaalde duur, na een jaar kreeg ik om een overklaarbare reden (job was volbracht) een slechte beoordeling en werd aan de deur gezet, maar men stelde ook voor om mijn onbepaalde duur om te zetten naar een tijdelijke duur contract van 3 maanden...om de tijd te nemen en ander werk te zoeken, dat heb ik dan ook aangenomen...nu werk ik op een andere dienst binnen hetzelfde bedrijf en hier zijn ze wel tevreden over mijn resultaten met als gevolg dat ik een verlenging van 9 maanden heb gekregen om zo 2 jaar vol te maken.

Mijn vraag nu: Kunnen ze me nog een contract geven van 1 jaar na deze periode of moeten ze dan overgaan tot een onbepaalde duur contract?

Bedankt voor jullie reacties
Helianthus

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
xena

#2 , 21 dec 2009 22:27

.
Laatst gewijzigd door xena op 21 okt 2011 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Helianthus
Topic Starter
Berichten: 2

#3 , 22 dec 2009 08:32

Hoi Xena,

Alvast bedankt voor uw reactie.

Geld dit ook als het contract van onbepaalde duur een proefperiode heeft van één jaar?

Mvg,
Helianthus

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”