verandering werkplek ? kan dit zomaar

gina_peter
Topic Starter
Berichten: 7

verandering werkplek ? kan dit zomaar

#1 , 29 nov 2009 13:22

wens iedereen een fijne zondag maar ik weet me echt geen raad meer , mms kan iemand me een beetje raad geven hier
ik werk al 3 jaar voor een firma als bediende verkoopster , nu ben ik dit jaar van febr tot aug ziek geweest , ben namelijk geopereerd aan men voet met een lange revalidatie tot gevolg , nu ben ik terug al een tijdje aan het werk maar het is dus duidelijk dat ze me het leven proberen zuur te maken omdat ik zolang ziek geweest ben
nu word er van mij verwacht dat ik twee dagen voor kerst en twee dagen voor nieuwjaar naar hun centrale ga helpen ipv in de winkel waar ik gewoonlijk sta, let op de dagen dat ik daar moet gaan is de woensdag van 14u tot 22u en de volgende dag van 6u tot 14u als je dan weet dat ik er een uur op rij want het is 50 kilometer van men deur waar ze me sturen;dan ga ik niet veel nachtrust hebben plus ik kan dit werk onmogelijk aan na die operatie aan men voet, ik zie dit dus echt NIET zitten en dat weten ze en daarom doen ze het zodat ik zou ontslag nemen maar dan ben ik al men rechten enz kwijt , dat is dus ook geen optie
ik heb een 24 u contrackt en ze doen me gewoon 30u of meer werken zonder iets te vragen ofzo, kan dit allemaal zomaar??
wat zouden jullie doen in mijn situatie ?
alvast bedankt om te reageren

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding