Ontslag om dringende redenen door de politie

Mien De Winter
Berichten: 1

elektronisch toezicht

#16 , 13 nov 2009 20:31

Beste sluiswacht,

Ik ben een studente journalistiek. Ik wil mijn eindwerk over elektronisch toezicht maken. Daarom ben ik op zoek naar mensen die onder elektronisch toezicht staan. Justitie kon mij hiermee niet helpen (ze mogen die gegevens niet doorgeven) dus probeer ik het via deze manier. Ik vroeg me af of u eventueel geïnterviewd wil worden over uw ervaringen met elektronisch toezicht?

Vriendelijke groet
Mien De Winter

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
xena

#17 , 14 nov 2009 05:45

.
Laatst gewijzigd door xena op 21 okt 2011 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Franciscus
Berichten: 38583

#18 , 16 nov 2009 19:02

Aan Mien de Winter
Normaal zal je prof toch wel contacten hebben - zodat je wel aan info kan geraken. Schrijf vb een brief aan de procureur des Konings en of aan de voorzitter van de RB 1ste aanleg - best eerst een telefoneren - vb met justitiehuis en uw probleem uitleggen - wat je wil doen enz.

Aan xena
De straf die men krijgt is vrijheidsberoving en geloof me dat is op zich al heel zwaar genoeg en dat is ook het enigste dat in het vonnis staat.
Er staat niet dat de gevangene nog beroofd moet worden van andere menselijke in deze maatschappij normale activiteiten.
Ook in de gevangenis wil en moet men werken aan re-integratie en hulp.
Elke € die hier wordt uitgegeven is zijn waarde dubbel en dik waart.

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”