Contract bepaalde duur (dringend)

Amelie
Topic Starter
Berichten: 3

Contract bepaalde duur (dringend)

#1 , 09 mei 2009 15:20

Hallo,
Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een contract bepaalde duur tot eind oktober, maar heb vorige week een veel betere jobaanbieding onbepaalde duur gekregen. Ik weet dat ik hier normaal gezien niet onderuit geraak maar het zit zo dat mijn werkgever de bepalingen in het contract niet naleeft. volgens mijn contract heb ik 2 rustdagen per week en werk ik maar tussen bepaalde uren. In werkelijkheid werk ik echter 7 dagen op 7, alle uren van de dag. (ik werk als chauffeur en moet verschillende keren per dag mensen wegbrengen) met slaap wordt totaal geen rekening gehouden, een vroege - lateshift ofzo bestaat niet bij dit bedrijf. Ik heb hier bewijzen van aangezien ik alle dagen een planning doorgestuurd krijg. Kan ik hierdoor wel onderuit dit contract geraken?
Alvast bedankt!
Mvg[/b]

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
paling
Berichten: 280

#2 , 09 mei 2009 19:45

:arrow:
Laatst gewijzigd door paling op 26 sep 2009 03:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Amelie
Topic Starter
Berichten: 3

#3 , 09 mei 2009 22:42

dus het feit dat in het contract neergezette uren en rustdagen niet naleven daar kan ik niets mee? mvg

Reclame

Amelie
Topic Starter
Berichten: 3

#4 , 09 mei 2009 22:44

Ohja, de proefperiode is al een goede maand afgelopen. In het begin waren ze namelijk vrij correct...

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”