Onslag met dringende redenen

Boermaan
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Onslag met dringende redenen

#1 , 14 nov 2022 18:16

Beste juristen

Ik ben op 28 oktober ontslagen met dringende redenen en dit ging als volgt

Ik was 28 oktober jarig waarvoor er 27 oktober een feestje was bij mij thuis.
Daar kwam een hoop alcohol bij en dit was dan wel uitgelopen tot 4.30u in de morgen. Ik had dus een uurtje geslapen en dan naar mijn werk gegaan. Ik ben niet echt een drinker en had dus ook niet veel gegeten voor ik naar mijn werk vertrok waardoor ik tijdens het uitvoeren van mijn job (monteur in CNH Industrials) een Blackout kreeg en zo mijn werkpost verliet naar buiten en mijn t-shirt uitgedaan had. Zo kwam ik terug tot bewustzijn en moest ik naar de medische dienst. Ik werd dan naar huis gebracht door politie. Ik moest me geen zorgen maken van mijn brigadier. S'avonds belt mijn baas mij op of ik dit eens persoonlijk wil komen uitleggen. Daar vertelde ik van de drankspellen voor mijn verjaardag en mijn slaaptekort en mijn lege maag en zo direct ontslagen werd met dringende redenen.

Ik vraag mij nu af of dit al dan niet correct is. Ik heb duidelijk vermeld dat ik niet gedronken had tijdens de werkuren en er is geen alcoholtest afgenomen.

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38596

#2 , 17 nov 2022 20:30

Wat komt de politie in uw verhaal doen?
Is daar een PV opgesteld ?

Lanox
Berichten: 3521
Juridisch actief: Nee

#3 , 18 nov 2022 00:27

Nederland?

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”