Pagina 1 van 1

Afrekening onkosten na interimperiode

Geplaatst: 21 dec 2021 18:02
door Lelly
Beste

Enkele maanden geleden was ik aan het werk bij werkgever X. Daar was ik tewerkgesteld via een interimkantoor.

Nu, het was de bedoeling om daar een x aantal maanden via interim te werken om daarna vast in dienst te gaan.

Na 1 week merkte ik echter dat het niets voor mij is. Gezien ik met weekcontracten werkte, kon ik direct opzeggen. Ik weet het, niet ethisch correct, maar ik zag er echt tegenop om te gaan werken…

Nu krijg ik wel een afrekening van de onkosten. Dit voor gemaakte brandstofkosten (met hun tankkaart) voor beroepsdoeleinden en de 2 dagen interne opleiding.

Kunnen ze dit zomaar eisen dat ik dit voldoe? In principe werkte ik voor het interimkantoor…

Iemand die mij kan helpen?

Re: Afrekening onkosten na interimperiode

Geplaatst: 22 dec 2021 11:43
door Blaatpraat
Dat is het risico van dat bedrijf als ze met interim op weekbasis werken.
Het mes snijdt aan 2 kanten, en dat beseffen veel bedrijven niet...