Ontslag einde maand door WG gegeven. hoe interpreteren?

Enriqjas
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

Ontslag einde maand door WG gegeven. hoe interpreteren?

#1 , 29 okt 2021 15:29

Namen verwijderd - JurecaBE - moderator

Beste,

Graag had ik geweten tot wanneer ik recht heb op de bedrijfswagen. Dit omwille ik, op brief van opzegging, geen begin -en eind datum van contract terugvinden Er staat wel vermeld "einde maand"
In eerste instantie ben ik in de week, waarin mijn ontslag werd meegedeeld, nog gaan werken. In de email kan u lezen dat ik daar wel een toelating voor had.

Dit omwille ik mijn target wilde halen om zo nog te kunnen genieten van extra bonus. Mijn loon was fix + variabel opgesteld

Maar wanneer ik bestellingen en dagrapporten wilde ingeven kon ik niet meer in het systeem aangezien mijn paswoord werd veranderd. Met andere woorden kon ik ook geen gebruik meer maken van de orderformulieren om orders en offerte op te maken

Wij krijgen op de 24ste van de maand ons loon uitbetaald. Deze heb ik op 24/10/2021 dan ook op rekening gestort gekregen..

Graag wilde ik zekerheid hebben of ik nog tot zondag 31/10/2021 kan beschikken over de auto.
Of moet de auto vandaag op vrijdag 29/10/2021 worden afgeleverd aan de lease maatschappij
.

Mijn Werkgever stuurde me daarnet een sms dat hij de kosten zal aftrekken van de afrekening die nog zou moeten komen.



hieronder kan u mijn opzegbrief per email verstuurd lezen

1ste email op 11 /10/2021

Geachte Mevrouw
In navolging van ons telefoongesprek van zojuist doe ik u deze mail toekomen met betrekking tot het beëindigen van de arbeidsovereenkomst tussen u en O Nederland BV.
Zoals besproken zal de arbeidsovereenkomst einde van deze maand beëindigd worden. U heeft mij gevraagd om de komende periode nog te mogen werken omdat u zelf overtuigd bent dat het gaat lukken.
Ik heb aangegeven dat ik formeel de arbeidsovereenkomst ga beëindigen maar dat u natuurlijk vrij staat om komende weken nog te werken.
In de CC heb ik R meegenomen voor de overdracht en D voor in de financiële afwikkeling.
In verband met de wet AVG heb stuur ik de mail ook aan uw privéadres in de BCC.



2de email op 20/10/2021
Beste J
Naar aanleiding van de formule opzegging van de arbeidsovereenkomst en ons telefoongesprek bevestig ik hierbij nogmaals dat wij de overeenkomst beëindigen per eind oktober 2021.

J zal maandag 25 oktober in de ochtend bij jou de door O beschikbaar gestelde items ophalen. Dit gaat om de telefoon, laptop en bedrijfsinformatie. In deze week zal ook Lease Plan de auto ophalen bij jou thuis. Natuurlijk ben jij dan ook vrijgesteld van werk.

Helaas heeft het niet gewerkt en ik wens jou succes in jouw verdere carrière.




Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Thomas_A
Berichten: 2320
Juridisch actief: Nee

#2 , 29 okt 2021 17:52

Bent u Nederlands? Dit is een
Belgisch forum.

Enriqjas
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

#3 , 29 okt 2021 18:42

Beste,

Mijn WG was in Nederland,
Ik heb een Belgisch arbeidsovereenkomst
Paritair comité :207000
Ik ontvang loonfiches van Acerta
Ik ben Belg en woonachtig in België

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”