kuisvrouw

christoph1984
Topic Starter
Berichten: 96

kuisvrouw

#1 , 04 dec 2008 09:02

beste experts,

ik heb een vraag.. mijn schoonmoeder heeft een kuisvrouw in dienst met een contract (ik denk een contract met het uitzendkantoor (het is volgens mij met dienstencheques)..

nu blijkt dat die kuisvrouw geen 4 uur kuist per keer (terwijl dat contractueel bepaald is).. ze kan geen harde bewijzen op tafel leggen , ze had een sterk vermoeden en gisteren is dat wel uitgekomen (haar dochter was gisteren wel thuis en de kuisvrouw is na 3 uur doorgegaan).. Ze wil dus ook het contract dat nog 2 of 3 maanden loopt laten ontbinden.. maar ze weet niet of dit mogelijk is.. zijn er wetteksten of bepalingen die dit mogelijk maken zonder echte bewijzen? (buiten dan haar dochter die het gezien heeft)

hartelijk dank

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#2 , 04 dec 2008 10:42

Als uw moeder niet tevreden is van haar 'interieurverzorgster'(*) dan kan ze dit melden aan de firma waar ze mee werkt én vraag desnoods om een andere te zenden. Indien ze de overeenkomst wil opzeggen...zie dan de kleine lettertjes!

(*) Ik vind kuisvrouw nogal een DENIGREREND woord. Ik kuis thuis zelf, ik ben dus ook een kuisvrouw...mijn man slaapt dus met de 'kuisvrouw'!

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”