Dag Iedereen.
Ik werkte tot voor kort bij firma A.
Firma A besluit om een 2de vestiging firma B (met identiek dezelfde diensten, wel verschillende btw-nummers, dezelfde bedrijfsnaam.
te openen.
Ze vragen me om daar "filiaalhouder, -manager" te worden, daar waar ik voorheen in bedrijf gewoon uitvoerend medewerker was;
Ik hap toe omdat er bepaalde voordelen bij zijn....korter bij huis oa
Wat verandert er nu:
- mijn werkuren (hiermee was ik het wel eens) (zijn niet toegenomen ,wel anders ingedeeld)
- mijn werklocatie
- de werkdruk geloof me deze is toe genomen
Beide firma's hebben verschillende BTW-nummers.
Toen ze me vroegen om dit te doen, stelde ze ook dat er op den duur een ander contract komt.... Hiervan hoor ik niets meer.
Nu mijn vraag....
Kan ik zomaar op een andere locatie werken (met andere uren dan op mijn oorspronkelijk periode bij firma A zonder dat er een contract-aanpassing komt?
In mijn oorspronkelijk contract bij FIRMA A, het enige
arbeidcontract dat ik nu heb, staat een ander terwerkstellingsadres, andere uren, ook eigenlijk een andere bevoegdheid. Is dit wettelijk?
En wat ivm verzekering? Stel dat op mijn nieuwe locatie een ongeval krijg
of een letsel oploop?
Hopelijk is het wat duidelijk.