COMMISSIE en Ontslag

elkedk
Topic Starter
Berichten: 1

COMMISSIE en Ontslag

#1 , 15 sep 2008 19:40

Beste,

Ik geef eind deze maand mijn ontslag, ik ga werken bij de concurrentie in dezelfde regio. Ik heb geen managementfunctie, mijn salaris ligt op 2250 bruto met firmawagen.

* Volgens mijn nieuwe WG hoef ik me geen zorgen te maken over het concurrentiebeding in mijn huidige contract. Klopt dit?

* Kan mijn huidige WG mijn firmawagen terugvragen als ik verlof wil nemen tijdens mijn opzegperiode?

* Heb ik recht op commissie op resultaten van september die mee uitbetaald wordt met het loon van de maand oktober? Ik zit dan immers in mijn opzegperiode...

* Mag ik mijn huidige WG wijsmaken dat ik nog geen ander werk heb om die 2 halve dagen sollicitatieverlof te kunnen nemen? Wat als het uitkomt (enkele collega's weten dat ik al ander werk heb)?

* Omdat ik naar de concurrentie ga vrees ik dat ik direct mijn boeltje zal mogen nemen. Kan dit zomaar? Moeten ze me een vergoeding betalen omdat ik geen opzegperiode krijg? Kunnen ze mijn auto zomaar ineens terugeisen?

Alvast bedankt voor een snelle reply!

Met vriendelijke groeten,

Elke

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding