C4 en mijn recht

farrukh.be
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

C4 en mijn recht

#1 , 26 aug 2020 10:49

Beste
In maart 2020 selecteer ik voor een job in DHL Aviation. Na twee maand kreeg ik een brief bij mijn werkgever dat ik kan niet meer werken want in 2017 had ik een mesje (credit card knife) in mijn tas wanneer ging ik naar luchthaven en politie heeft mij gepakt. Ik betaalde boete en allees in orde want dat was verboden.
In 2018 werkte ik twee jaar in Antwerpen dan solliciteerde ik Brussels Aviation maar Nationale Veiligheiddiensts stuurde brief naar mijn werkgever en stoptte ik werk in april. Mijn advocaat stuurde een beroep maar negatief antwoord.
Nu kreeg ik C4, wat moet ik doen met deze attest?
Wat is mijn recht?
Alstublieft iemand kan mij leiden?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 26 aug 2020 14:50

Over welk attest gaat dit ??
Begrijp moeilijk je uitleg .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

farrukh.be
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 27 aug 2020 11:18

Dank u voor uw antwoord.
Ik kreeg in 04/08/2020 controleformulier tijdelijke werkloosheid C3.2A
Nu kreeg ik C4-Werkloosheidsbewijs-Arbeidsebewijs. Er is Rubriek I en Rubriek II met handtekening en stamp van werkgever.

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 27 aug 2020 12:40

De C4 is voor je aanvraag van werkloosheidsvergoedingen , bij een vakbond, of bij de hulpkas .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

farrukh.be
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#5 , 27 aug 2020 17:38

Ik stuurde e-mail naar ABVV, mijn vakbond en update werksituatie op VDAB als Ik ben werkloos.
Dank u wel.

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”