Tijdelijke aanstelling

zousam
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Tijdelijke aanstelling

#1 , 02 mei 2020 15:05

Beste

Mijn contract loopt tem 30 juni, maar ik heb nog niet via mail bericht gekregen dat dit zou verlengd worden tem eind juni 2021. Dit werd mij alleen mondeling bevestigd. Dus er is niets concreet op papier en ik heb dus ook nog niets getekend.
Eigenlijk zou ik de interim niet willen verderzetten omwille van te kort aan perspectief en reistijd.
Ik heb ook ondertussen werk gevonden op een andere school die meer zekerheid en persectief aanbied voor 2021.

Mijn vraag is: moet ik dat nu laten weten zodat de school een vacature kan plaatsen of moet ik wachten tot de directie iets stuurt i.v.m verlenging? Moet ik opletten met iets?

Met vriendelijke groeten

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Inazuma
Berichten: 9773
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#2 , 02 mei 2020 15:38


Ik heb ook ondertussen werk gevonden op een andere school die meer zekerheid en persectief aanbied voor 2021.
Heb je daar al een contract :?:

josciscojos
Berichten: 73
Juridisch actief: Nee

#3 , 13 mei 2020 02:38

Uw contract stopt op 30 juni. Als jij niets ondertekend ben je vrij te gaan en te staan waar je wil....Dus snel contract met andere school in orde maken...en dan je huidige werkgever zeggen dat het voor jou stopt bij hen op 30 juni.

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”