Stopzettting interimactiviteit na vermoeden van diefstal

René K. Haan
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Stopzettting interimactiviteit na vermoeden van diefstal

#1 , 15 apr 2020 11:38

In deze tijden wordt ik teruggeworpen op Interim. Nu mocht ik compleet onbeschermd vakken vullen in een grote supermarkt. Goede respons van de supermarkt over mijn werk. De directeur was ziek. Twee weken hard en netjes gewerkt. De dag, nadat de directeur terug was, hoefde ik niet meer terug te komen, vanwege een onterecht vermoeden van diefstal. Mijns inziens, omdat het gewoon niet erg druk is (de zaterdag was ik in samenspraak al eerder weg gegaan). Ik had nog wel een contract tot het einde van de week. Ondertussen gereageerd op een andere baan, waar ik direct aan de slag kon. Ze vroegen mij referenties, die ze zouden halen, bij voornoemde supermarkt. Gezien de situatie heb ik dat geweigerd, waardoor ik waarschijnlijk niet aangenomen ben. Onterecht en waaarschijnlijk 3 keer benadeeld, want er staat bij het interimkantoor misschien ook een vlaggetje naast mijn naam. Waar kan ik mijn gelijk halen, en zorgen dat mijn naam gezuiverd wordt van deze zware beschuldiging plus inkomstenderving? Thx.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38596

#2 , 21 apr 2020 10:27

Al met vakbond contact genomen?
Wat staat op uw C4?

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”