Onderling akkoord... ik vak ziek

Leanbow
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

Onderling akkoord... ik vak ziek

#1 , 24 nov 2019 15:42

Ik zou graag wat duidelijkheid hebben omtrent
Ziek vallen tijdens een onderling akkoord...

Ik heb met mijn werkgever een onderling akkoord afgesproken en in 2voud ondertekend
Ik veronderstel dat deze de standaard brief is van acerta(wat mij verteld is geweeest)

Nu staat daarin dat mijn contract eindigt op 03/01... op 06/01 start ik immers op een nieuw werk.

Nu heb ik al enige tijd last van een tennis elleboog(werkgever is hiervan op de hoogte)
Maar nu is het bijna onmogelijk om mijn werk nog deftig te doen en de dokter raad rust en kine aan.
Heb ik bij het onderling akkoord contract die loopt tot 03/01/20 nog recht op gewaarborgt loon ?

Alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#2 , 24 nov 2019 17:10


Heb ik bij het onderling akkoord contract die loopt tot 03/01/20 nog recht op gewaarborgt loon ?
om welke reden zou dit volgens u niet het geval zijn?
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Leanbow
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

#3 , 24 nov 2019 18:38

Geen idee, daarom vraag ik dit
Het eenigste die in wederzijdse akkoord staat =

Stellen hierbij in wederzijds akkoord een einde aan de arbeidsovereenkomst, zonder inachtnemening van een opzegtermijn en zonder betaling van opzeggingsvergoeding op 03/01/20

Beide partijen zien dan ook uitdrukkelijk af van alle rechten in het kader van de wet op de arbeidsovereenkomsten en doen afstand van elke contractuele en andere vorderingen tot schadevergoeding op basis van welke wetgeving ook .

Reclame

de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#4 , 25 nov 2019 11:05

Geen idee, daarom vraag ik dit
Het eenigste die in wederzijdse akkoord staat =

Stellen hierbij in wederzijds akkoord een einde aan de arbeidsovereenkomst, zonder inachtnemening van een opzegtermijn en zonder betaling van opzeggingsvergoeding op 03/01/20

Beide partijen zien dan ook uitdrukkelijk af van alle rechten in het kader van de wet op de arbeidsovereenkomsten en doen afstand van elke contractuele en andere vorderingen tot schadevergoeding op basis van welke wetgeving ook .
deze dading heeft geen invloed op de uitvoering van de arbeidsovereenkomst tot 3 januari
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”