reintergratie

laiferd
Topic Starter
Berichten: 3

reintergratie

#1 , 05 jun 2008 19:32

hallo
Weet u dit gaat om mijn man,mijn man werkt al 25jaar bij een bedrijf,maar nu opeens sinds alwel een jaar of langer ,proberen ze hem op de ene na andere manier eruit te werken.
Nu komt er morgen iemand van reintergratie ,bij ons thuis om erover te praten,wat moet ik hiermee,en waar moet ik zoal op letten,ik weet het zoal niet meer en mijn man die begrijpt dit ook niet meer,waarom ,hij mag dat werk graag doen,maar omdat hij geen papieren heefd van vca,dit kon hij niet doen ,en heefd er vrijstelling voor gekregen,maar nu zoeken ze gewoon ,om hem eruit te wippen.
Maar waar moet ik zoal aan denken en letten,want ik moet het wel alleen doen,mijn man snapt dit niet ,en wil daar niet weg,wat zijn goed recht is.
Maar help mij om te zeggen waar ik aan moet denken,tekenen zowie zo nooit,dat heb ik duidelijk gemaakt aan mijn man.
Maar echt wat kan ik of wij zoal doen,vertrouwen in de bond heb ik niet meer,we zijn wel lid maar alstubliefd help met wat we kunnen doen,dank u.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding