Oké, geen probleem , vast contract ging volgen in oktober, werd weer uitgesteld, reden : mijn vriend was asociaal, wilden ze zeggen dat hij niet mee zat te praten met de rest tijdens het werk, klinkt ongeloofwaardig maar is waar . na positieve evaluatie ging zijn contract herzien worden, mijn vriend had zich herpakt en zijn best gedaan om wat socialer te zijn,dus ging het contract toch doorgaan, begin december mocht hij tekenen, december naderde, contract niet, er werd hem verteld dat hij de 4de januari zeker vast contract ging krijgen, ondertussen zijn we januari en de 4den ging 'the day' zijn, natuurlijk, u kan het al raden, weer was er iets tussen gekomen en het werd weer uitgesteld, maar de 11 de januari ging het echt heel echt definitief zijn, hij kreeg zelfs een
formulier mee om in te vullen, maar , we zijn dus nu de vrijdag voor de 11ste januari, mijn vriend werkt zijn dag uit, tot maandag zeggen ze nog tegen hem in de bureau, hij komt thuis en krijgt een telefoon dat er beslist is dat hij niet meer moet terugkomen! mag er eigenlijk zo met een mens zijn voeten gespeeld worden gewoon omdat hij er is op basis van een interimcontract? en kunnen we hier iets tegen beginnen, het is grote firma!