Contactverbod

Tcherno
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Contactverbod

#1 , 14 dec 2018 21:22

Hoi,
Ik vraag me af of ik ergens kan te weten komen hoelang een contactverbod nog duurt.
Korte uitleg. In een hoop brieven naar iemand, is op een gegeven moment melding van criminele feiten, blijkt dat het gerecht zat mee te lezen wegens verdenking naar derde persoon. Nu zijn ze die aan vervolgen of is dat uitgesproken.... Al die informatie weet ik niet omdat ze alles verborgen houden voor mij. Mijn Facebook is gehighjact door gerecht, om me af te schermen tegen haat. En nog maatregelen. Een hele stad weet wel hoe of wat, maar niemand wil mij iets vertellen. Ze doen allen of ze weten niks, terwijl ik zeker ben dat ze wel op de hoogte zijn. Ja, ik heb laatste jaar iets heel eng meegemaakt en het is een hele rare wereld als je onderwerp bent van gerechtelijk onderzoek. Iedereen zwijgt tegen me. En ik ben het kots en kots beu. Heel deze situatie is al drie jaar bezig nu en omwille van een ander zijn criminele feiten worden ik en een dame uiteen gehouden en ik ben dat beuuuu! Ik heb contactpersoon van justitie maar enkel om tegen te zeuren. Die antwoord nooit.., heb het gehad. Helemaal. Kort beschreven, maar het is een hels jaar van ellende geweest hoor. Kan je je niks bij voorstellen wat er op je afkomt.. Hoe kan ik te weten komen hoever dat staat. Het onderzoek of proces, wat er nog moet gebeuren, mijn brieven zijn belangrijk bewijs, heb ik dan geen rechten? Het kan toch niet dat ze zo maar eventjes 3 jaar mijn leven gaan gijzelen om iemand anders zijn misdaden he... Dat druist volgens mij in tegen de mensen rechten. Iemand raad? Want ben ten einde van mijn krachten.. Bedankt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12813

#2 , 14 dec 2018 22:10

Uw "korte uitleg" is verwarrend en grotendeels irrelevant. Wie heeft een contactverbod en wat staat er in het vonnis?

Reclame

Terug naar “Archief”