EINDE

troostmijnietje
Topic Starter

EINDE

#1 , 23 mar 2008 14:12

Beste mensen,
IK ben ten einde raad... Ben na jarenlange mishandeling , psychisch en fysiek in mekaar gestort .
Voor de buitenwereld en mijn kinderen verzweeg ik alles . Ik ging ten rade bij vele hulpverleners , maar die luisterden , maar effectieve hulp kreeg ik nooit...Nu zou alles anders zijn , maar ik spreek nog van die tijd dat vrouwen het niet aandurfden hun , man , aan te geven voor zo,n gewelddadigheden.
Mijn man bewerkte mijn kinderen ( 2 jongens) zodanig , dat slachtoffer - dader werd.
Mijn kinderen doen alsof ik er niet meer ben , alsof ik al dood ben.
Het leven is een kwelling voor mij . Ik leef, maar dat is dan ook alles.
Ik weet niet waar dit te posten, maar zijn er mensen die me kunnen helpen!? Ik wil nl Euthanasie . Er is fysisch lijden , maar psychisch lijden is ook ondraaglijk. Zijn er nog mensen in mijn situatie ? Je kinderen niet meer zien is dè grootste kwelling . Ik kan dit niet meer aan....

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Tope

#2 , 23 mar 2008 15:54

Ik zou je aanraden zo vlug mogelijk contact op te nemen met het revalidatiecentrum Tsedek vzw ,Bist 90,,2180 Ekeren, Tel 03 664 07 79

http://www.antwerpen.be/eCache/BTH/5/64 ... 4NTQ1.html

Ook niet-Antwerpenaren kunnen daar terecht en je zal zeker - indien mogelijk - doorverwezen worden naar een centrum dichter bij je woonplaats.

Ik wens je veel sterkte en hoop dat je de draad van je leven opnieuw kan opnemen.

itsme

#3 , 23 mar 2008 15:56

zie pb...

Reclame

troostmijnietje
Topic Starter

#4 , 24 mar 2008 11:00

Bedankt Tope- itsme, zal contact opnemen , maar zal wel erg moeilijk zijn . Ben uitgeput, en heb het opgegeven... Als er niks meer is om voor te leven , is het eigenlijk zinloos te leven . Bedankt en groetjes.

itsme

#5 , 24 mar 2008 11:31

neem contact op! doén! als je iets onomkeerbaars doet, zullen anderen 'tevreden' zijn. dàt gun je hen toch niet hé?!
en je weet: schrijf het van je af, hoe moeilijk ook.

Tope

#6 , 24 mar 2008 11:44

Waarom bel je vandaag niet naar het Tsedek? Er is altijd permanentie. In noodsituaties kan een gesprek een hele wereld van verschil maken.

itsme

#7 , 24 mar 2008 11:51

je kunt naar tele-onthaal (106) bellen. blijf niet in je impasse zitten...
sterkte!

elsje

#8 , 26 mar 2008 17:38

Bedankt Tope- itsme, zal contact opnemen , maar zal wel erg moeilijk zijn . Ben uitgeput, en heb het opgegeven... Als er niks meer is om voor te leven , is het eigenlijk zinloos te leven . Bedankt en groetjes.

Lieve troostmijnietje,
Als je jouw kinderen niks fundamenteel hebt aangedaan, bedoel dan incest, slagen en verwondingen , verwaarlozing e.a , hoef je de fout niet bij jezelf te zoeken , maar bij de andere ouder die het contact met jou probeerde te verhinderen.
Wist u dat oudervervreemding een vorm is van kindermisbruik ?
Oudervervreemding veronderstelt de systematische hersenspoeling en manipulatie van de kinderen met een warme verhouding te vernietigen die zij eerder deelden met de ouder.
Neem de draad van het leven terug op !! Zoek mensen op die het goed met je menen... Steek geen energie in mensen die het niet verdienen !
Denk in de eerste plaats een beetje aan jezelf en als jou kinderen tot inzicht komen, komen ze zeker terug en hopelijk kunnen jullie de verloren tijd inhalen en zien ze in wat ze aandeden en kunnen jullie de verloren tijd inhalen en goedmaken. De band moeder-kind kan en mag niemand verbreken ! Sterkte en veeeeeeeeeeeel moed els

Terug naar “Archief”