Kamer upgrade

Groningen1402
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Kamer upgrade

#1 , 15 jun 2018 22:43

Hee allemaal,

Ik woon in een studentenhuis in Groningen, al sinds eind 2017 zijn ze van alles aan het verbouwen.
Ondere andere kamer nummer 10. Zelf woon ik momenteel in kamer nummer 8.
Kamer nummer 10 heeft een ontzettende upgrade gekregen, maar er zit nog geen nieuwe huurde in.
Tot mijn grote verbazing keek ik op mijn huurcontract en bleek dat ik al bijna een jaar kamer nummer 10 huur???
Dit staat beschreven in mijn huurcontract en ik krijg elke maand een factuur met dit kamer nummer.
Ik zit dus blijkbaar al bijna een jaar in de verkeerde kamer? Dit zou natuurlijk een fout kunnen zijn in het contract, maar de huisbaas heeft zijn administatie slecht op orde en heeft geen duidelijk overzicht meer wie in welke kamer zit.
Heb ik nu de mogelijkheid om alsnog in kamer 10 te gaan? Aangezien ik deze kamer blijkbaar al bijna een jaar huur?
Toen ik destijds in het huis kwam wonen, zat er wel een jongen in die kamer. Hij ging na 1 maand weg. Daarna zijn ze alleen maar bezig geweest met verbouwen.
De huisbaas gaat binnenkort opzoek naar een nieuwe huurder, dus ik hoor graag van jullie!

Groeten
Laatst gewijzigd door Groningen1402 op 15 jun 2018 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 15 jun 2018 22:44

Vraag stellen op www.rechtenforum.nl.
Dit is een BE forum.

Reclame

Terug naar “Archief”