Biologische moeder naar Nederland halen

samshairextensions
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Facebook

Biologische moeder naar Nederland halen

#1 , 27 jun 2017 16:10

Hallo,

Vorig jaar heb ik voor het eerst mijn biologische moeder ontmoet. Een aantal weken geleden ben ik weer naar Sri Lanka geweest en heb ik haar voor de tweede keer ontmoet.

We hebben echt een klik en ik vond onze ontmoeting erg fijn. Graag zou ik haar naar Nederland halen VOORGOED. Hoe werkt dat? Als ik garant sta voor mijn moeder (ivm uitkering etc) zijn er dan mogelijkheden? En hoe zit het met de ziektekosten etc?

Alvast bedankt :D
Laatst gewijzigd door webmaster op 28 jun 2017 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: geen commerciële links in onderschrift

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12811

#2 , 27 jun 2017 16:14

Ten eerste, dit forum dient niet om reclame te maken. Gelieve uw handtekening dan ook aan te passen.

Ten tweede, dit is een Belgisch forum. Als u vragen hebt over de Nederlandse wetgeving, kunt u beter rechtenforum.nl gebruiken.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 27 jun 2017 16:14

Je zou je vragen beter op het Nederlands forum vragen want in Nederland zijn er andere regels dan in Belgie

Http://www.rechtenforum.nl
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

samshairextensions
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Facebook

#4 , 27 jun 2017 20:02

Oke dan zal ik deze vragen daar neerleggen. Excuses voor het ongemak en bedankt voor de verwijzing. Graag behoud ik mijn profiel omdat we met de webwinkel wel uit gaan breiden naar België. Mijn collega en ik hebben daar zeker nog wat vragen over.

eylis
Berichten: 8836

#5 , 27 jun 2017 20:47

dan zal je die vragen toch moeten stellen onder een andere naam....

Terug naar “Archief”