geen gerechtigheid omwille van fraude bank

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

Re: geen gerechtigheid omwille van fraude bank

#16 , 29 mar 2017 22:22

Wat is dat een hoofdhouder?
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#17 , 29 mar 2017 22:26

-Wat is dat een hoofdhouder? Is er ook een bijhouder?
-Er kunnen perfect twee of meer kaarten aan één en dezelfde rekening verbonden zijn.
-Wat bedoelt u met "ik ben de hoofdhouder en wordt nu van mijn eigen rekeningen geschrapt"?

-Waarom bent u ondanks die reeks van klachten sedert 2011 altijd bij die bank gebleven
inplaats van uw rekening leeg te halen of over te brengen naar een andere bank?
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

kisiwero76
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

#18 , 29 mar 2017 22:51

Sorry voor de onduidelijke tekst! krijg mijn toetsenbord instelling niet juist gezet!
Hoofd houder is de persoon welke, eigenaar is van de rekening! En dan heb je blijkbaar mede houder en en die heeft dan evenveel te zeggen ! En de ene kan de andere niet verwijderen van de rekening! Moet de 2 houders voor tekenen
Maar ik vind dit doen van de bank , echt wel oneerlijk!
En ik neem hier maar 1 persoon verantwoordelijk voor,en dat is mijn moeder.
En met dat de bank me tegen werkt en mij niet het nodige wil geven!
kan ik mijn moeder niet vervolgen ,om mijn geld terug te krijgen.
Nu komt mijn moeder, er mooi bij weg!
En Ik heb et geld niet om tegen ...belfius te winnen!
Ik sta sterk genoeg met bewijs , maar ik krijg niet een eerlijke kans om het te bewijzen.
Dit kost mij en Belfius zelf ook veel geld.
En beschermen zo mijn moeder!
En ze deed het niet enkel bij Belfius ,maar ook bij Renault Krediet!
Alles op mijn naam regelen , ziet duidelijk dat het mijn handtekening niet is! En zet er Haar gsm en huis telefoon nummer op!
Bedankt aan de mensen die toch moeite deden , om te antwoorden! Dit wens ik mijn ergste vijand niet toe!
Dit trof niet enkel mij maar ook mijn kinderen!
Welk hun spullen verkochten om mij te helpen zodat ik niet in de schulden zou komen ,Omdat een ander weg is met al mijn reserve!MVG

Reclame

jennyke3
Berichten: 103

#19 , 01 jun 2017 08:24

ik geloof je helemaal, ik heb hetzelfde ad hand maar in een burgelijke zaak wegens schriftvervalsing aankoopdocument tegen mijn ex en zijn familie
de politie heeft ook bij mijn pv's de bewijzen weggelaten
bij navraag bij mijn pro deo om die rechtstreeks te bezorgen aan de onderzoeksrechter zegt deze dat het in vooronderzoek is en dat ze niets kan bijvoegen en geen info krijgt
dit is nu al bijna 3j geleden en ik hoor niets meer over die zaak
grts

kisiwero76
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

#20 , 12 dec 2017 03:10

Kent er misschien iemand een site of forum,waar je nog slachtoffers kunt vinden !En waar je al je bewijs stukken kunt posten!want dat is het volgende wat ik van plan ben te doen!En dit zodat er niet nog meer slachtoffers vallen!Ik heb na 6 jaar eindelijk het bewijs in handen!Waarop mijn naam staat op de rekeningen en terwijl ik in 2011 de volmacht introk en hiervan het bewijs in handen heb!worden in 2013 mijn rekeningen nog maar eens op een ander haar naam gezet en natuurlijk volgens de bank met mijn toestemming!Maar als je dan aan je rekening wilt waarvan je het document in handen hebt ,weigeren ze alle medewerking en moet ik me bij de klachtendienst melden!Maak een afspraak op een ander belfius kantoor blijkt er bij alle kantoren de melding te verschijnen dat ze me niet verder mogen helpen!

jennyke3
Berichten: 103

#21 , 08 feb 2018 00:28

je kan zelf een burgerlijke klacht neerleggen ofwel bij de politie ofwel rechtstreeks bij een onderzoeksrechter

Franciscus
Berichten: 38592

#22 , 08 feb 2018 19:01

Voor effectief klacht met burgerlijke partijstelling zal u toch bij de onderzoeksrechter moeten zijn.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”