Juridisch adviseur

kd201
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Juridisch adviseur

#1 , 12 apr 2016 14:41

Hey allen,

ik zit met een probleem en ik weet niet welke juridische stappen ik kan ondernemen.
Als iemand mij advies kan geven, heel graag.

Mijn situatie:
Eind 2013 kocht ik een woning met mijn toenmalige vriend. Ondertussen zijn we bijna 1 jaar uit mekaar en staat onze woning te koop van eind september 2015.
Ikzelf ben in juni 2015 vertrokken uit de woning aangezien ik het gemakkelijkste ergens anders terecht kon.
Sinds enkele maanden heeft mijn ex een nieuwe vriendin en ze moeit zich met deze situatie.
Het loopt zelfs zodanig uit de hand dat hij beweert dat de woning zijn eigendom is omdat hij daar woont.
Ik mag enkel de woning betreden mits hem op de hoogte te brengen via mail.
In het jaar tijd dat hij daar alleen woont heeft hij NIETS in de woning gedaan. (hof niet proper, vocht probleem laten verergeren, niet onderhouden,..)
Ik heb deze zaken allemaal kunnen oplossen.

Nu mijn vraag is: kan ik hem uit de woning zetten?
Wij betalen beide de helft van de lening af. Bij de notaris is beschreven dat ik 50.000 euro meer krijg bij de verkoop van de woning, aangezien ik meer heb geïnvesteerd.

Alvast bedankt om dit te lezen.
Groetjes
K.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 12 apr 2016 15:30

Wat doet dat hier in dit hoofdstuk? En waarom een ander persoon zijn Topic inpikken?

kd201
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 12 apr 2016 17:27

Hey,

Ja sorry ik ben pas nieuw en heb het bericht verkeerd geplaatst.
Ik wist niet hoe dit werkte.

Reclame


Terug naar “Archief”