gezocht code woord praktisch recht

yonidepony
Topic Starter
Berichten: 3

gezocht code woord praktisch recht

#1 , 26 mar 2015 12:05

Beste,

Ik ben op zoek naar een activatie code voor de site Praktisch Recht, dit omdat ik casussen wil maken ter voorbereiding voor mijn examen verbintenissenrecht.
Zo'n boek kopen is voor mij momenteel een beetje te duur dus ik hoop op een goed ziel.
De activatiecode is op volgende plaatsen terug te vinden :

U vindt de activatiecode vooraan in uw handboek aan de binnenzijde van de kaft.

Voor Economie in rechte lijn, Bank en beurs binnenstebuiten, Geld en financiewezen, International Accounting Standards en Financiële analyse en een aantal uitgaven van Praktisch Recht hebt u een zoekwoord nodig, zie verdere opzoekinstructies hieronder.

Zoekwoorden

Praktisch fiscaal recht - basisbeginselen: p. 15, 2e regel, 8ste woord
Geld en financiewezen: p. 352, 3e regel, 4e woord
International accounting standards: p. 462, 1ste regel, 6e woord

Alvast vriendelijk bedankt x

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12813

#2 , 26 mar 2015 12:26

Ik denk niet dat een juridisch forum de beste plaats is om illegale activiteiten op te starten.. :roll:

yonidepony
Topic Starter
Berichten: 3

#3 , 26 mar 2015 12:35

zo illegaal is dat niet hé, ik zou ook naar de bib kunnen gaan maar daar ik pendel is dit bijna niet mogelijk wegens tijdsgebrek, de code is gewoon een woord uit een boek.

Reclame

LeenW
Berichten: 12813

#4 , 26 mar 2015 13:03

Tenzij ik het verkeerd begrijp, wordt u toch geacht een van de boeken aan te schaffen om toegang te krijgen tot het online gedeelte?

yonidepony
Topic Starter
Berichten: 3

#5 , 26 mar 2015 13:06

normaal niet voor mij is het enkel om een beetje voorbeeld casussen te kunnen oplossen ter voorbereiding van het examen. Aangezien het een simpel woord uit een boek is en dat het op de site staat waar te vinden dan, concludeer ik daar uit dat iedereen toegang heeft, je moet enkel moeite doen om eens in het boek te kijken. Maar dagelijks pendelen maakt het voor mij héél moeilijk om naar de bib te gaan.

Terug naar “Archief”