Enquête voor juridische professionelen

MathieuB
Topic Starter
Berichten: 4

Enquête voor juridische professionelen

#1 , 12 jan 2015 09:51

Beste Forumbezoeker,

De onderstaande enquête is bedoeld voor alle personen die op professioneel gebied op de hoogte dienen te blijven van de laatste ontwikkelingen op wetgevend gebied en zal maximaal 5 minuten van uw tijd innemen.

Alvast hartelijk bedankt voor uw medewerking

Met vriendelijke groeten,

Nederlandstalige versie: http://goo.gl/forms/haaC4B7UQn" onclick="window.open(this.href);return false;
Franstalige versie: http://goo.gl/forms/e0MSWkarXu" onclick="window.open(this.href);return false;

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
MathieuB
Topic Starter
Berichten: 4

#2 , 12 jan 2015 10:42

Lanox, ik wou bewust een ruime groep mensen aanspreken en heb daarom de toelichting kort gehouden.

Voor de personen die meer toelichting wensen alvorens door te klikken:

De vragenlijst zal peilen naar uw interesse in een dienst die u op de hoogte houdt via email wanneer er op de websites van de Belgische Federale, Gewestelijke, Regionale en Provinciale wetgevende instanties documenten worden gepubliceerd die van belang zijn voor uw specifiek vakgebied.
Onder de noemer documenten vallen ondermeer: wetten, wetsontwerpen, schriftelijke- en mondelinge vragen, koninklijke besluiten, ministeriële besluiten, decreten, ordonnanties, etc.

De dienst zal u toelaten om uw vakgebieden en interessegebieden met precisie in te voeren zodat aan uw specifieke informatiebehoeften zal kunnen worden voldaan.

MathieuB
Topic Starter
Berichten: 4

#3 , 12 jan 2015 10:48

VDG2, wanneer u zou aangeven geïnteresseerd te zijn, dan krijgt u meerdere vragen voorgeschoteld. Indien niet, dan blijft het inderdaad bij 1 vraag.

Reclame

MathieuB
Topic Starter
Berichten: 4

#4 , 12 jan 2015 10:52

De reden is omdat ik aan het onderzoeken ben of er vraag is naar een dergelijke dienst, om die dan op termijn eventueel op te starten.
Omdat dit soort posts inderdaad als spam / advertentie kan geïnterpreteerd worden heb ik eerst toestemming gevraagd aan de moderatoren van dit forum.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#5 , 12 jan 2015 15:44

Tja, dit is marktprospectie. Als de moderatoren van dit forum hiermee akkoord gaan, kan niemand u tegenhouden dit hier te doen, natuurlijk.

Langs de andere kant: uw bereikt niet noodzakelijk uw doelpubliek. Hoe ga je controleren of de enquete enkel door professionals ingevuld wordt? Iedereen kan gelijk wat invullen...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#6 , 12 jan 2015 15:58

Voor alle duidelijkheid: de poster heeft inderdaad op voorhand toestemming gevraagd én gekregen.

Lanox
Berichten: 3518
Juridisch actief: Nee

#7 , 13 jan 2015 09:26

Ik zie dat mijn post verwijderd is. Voor alle duidelijkheid, het ging mij niet om het feit dat er hier een enquête geplaatst wordt, maar wel dat er in de post totaal geen informatie wordt gegeven over wie de enquête afneemt en waarvoor de ingevulde gegevens gebruikt zullen worden. Als je het mij vraagt is dit toch een elementaire vorm van beleefdheid.

Terug naar “Archief”