De Standaardmens

Comité Shit
Topic Starter
Berichten: 64

De Standaardmens

#1 , 01 jan 2015 17:36

Uit uitermate betrouwbare bron heb ik vernomen dat minstens 1 politiebeambte stelt dat ik het meest afwijkende gedrag vertoon ten opzichte van de Standaardmens. Aangezien de Politie er een allesomvattend dossier op nahoudt van talloze burgers zal dat hoogstwaarschijnlijk in het betreffende dossier zijn opgenomen.

Weet iemand waar deze standaardmens zich bevindt?
Dura lex, sed lex

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#2 , 01 jan 2015 18:20

Uit uitermate betrouwbare bron heb ik vernomen dat minstens 1 politiebeambte stelt dat ik het meest afwijkende gedrag vertoon ten opzichte van de Standaardmens. Aangezien de Politie er een allesomvattend dossier op nahoudt van talloze burgers zal dat hoogstwaarschijnlijk in het betreffende dossier zijn opgenomen.

Weet iemand waar deze standaardmens zich bevindt?
Te oordelen naar uw vragen en reacties deel ik die mening.
De standaardmens is juridisch niet gedefinieerd.
Met afwijkend gedrag bedoeld men psychische afwijkingen.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Comité Shit
Topic Starter
Berichten: 64

#3 , 01 jan 2015 18:24

Bestaat de standaardmens dan niet? Of bestaat de standaardmens misschien alleen in de hoofden van bepaalde politiebeambten? Misschien ook in uw hoofd?
Dura lex, sed lex

Reclame

marc mortier
Berichten: 670
Locatie: koksijde

#4 , 01 jan 2015 18:33

Hopelijk NIET en is er respect voor de mens met zijn meningen en gedragingen, inzoverre ze geen inbreuk betekenen op de vrijheid en integriteit van de medemens.
De rijkdom van de verscheidenheid moge voor iedereen een bron van inspiratie zijn.

meesje
Berichten: 475

#5 , 01 jan 2015 18:46

Bestaat de standaardmens dan niet? Of bestaat de standaardmens misschien alleen in de hoofden van bepaalde politiebeambten? Misschien ook in uw hoofd?
Wat zit u hier nu te zeveren.
Hopelijk wordt uw onzin snel verwijderd van het forum.
Ik stel voordat u verder gaat zeveren aan de toog van uw kroeg (misschien treft u daar de standaardmens aan) en niet op een juridisch forum.
Waar een weg is is een wil.

LeenW
Berichten: 12825

#6 , 01 jan 2015 18:50

Blijkbaar is TS reeds in aanraking gekomen met gedwongen psychiatrie, zou deze vraag alvast verklaren.

Comité Shit
Topic Starter
Berichten: 64

#7 , 01 jan 2015 19:03

Blijkbaar is TS reeds in aanraking gekomen met gedwongen psychiatrie, zou deze vraag alvast verklaren.
Waar haalt U dergelijke onzin vandaan?
Dura lex, sed lex

LeenW
Berichten: 12825

#8 , 01 jan 2015 19:08

Blijkbaar is TS reeds in aanraking gekomen met gedwongen psychiatrie, zou deze vraag alvast verklaren.
Waar haalt U dergelijke onzin vandaan?
In een ander topic vertelt u dat een agente u naar een psychiater heeft gestuurd..

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#9 , 01 jan 2015 19:12

Blijkbaar is TS reeds in aanraking gekomen met gedwongen psychiatrie, zou deze vraag alvast verklaren.
Waar haalt U dergelijke onzin vandaan?
In een ander topic vertelt u dat een agente u naar een psychiater heeft gestuurd..
Zijn andere ik???
Zie ik hier de welbekende symptomen van schizofrenie?
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

BrechtS
Berichten: 463

#10 , 01 jan 2015 19:16

Comité shit

Mag ik u alstublieft aanraden bij de kern van de zaak te blijven. Uw zaak is een burenruzie met volgens u een partijdigheid van de agenten en u kwam hier om daar info rond te vragen. Nu hebt u al 2 andere topics gestart waarin u beweert dat een politievereniging plots het teken is van een omkoopschandaal en dit waarbij u vraagt wat de standaard mens is. Blijf bij de zaak, nu bent u alleen het geduld van forumleden aan het verpesten en uw reputatie op dit forum de dieperik in trekken.

Comité Shit
Topic Starter
Berichten: 64

#11 , 01 jan 2015 19:29

Als de Politie vertrekt van een "Standaardmens" om de burgers te beoordelen dan is er reden te over om zich daar vragen over te stellen. Temeer omdat mij dat doet denken aan vroegere tijden waar er sprake was van de übermensch.
Dura lex, sed lex

LeenW
Berichten: 12825

#12 , 01 jan 2015 19:38

Ja, nu zijn we helemaal vertrokken..

bambipower
Berichten: 1034

#13 , 01 jan 2015 19:42

ik denk dat de standaard mens sommige dingen kan loslaten. Want door zich te lang ergens in vast te bijten, dat hij zichzelf een niet standaard mens maakt. Op tijd dingen loslaten is mensenlijk... u blijven vastbijten in iets tot het absurde is dat niet.

BrechtS
Berichten: 463

#14 , 01 jan 2015 19:49

Ik heb nog nooit de politie weten spreken over standaard mens of standaard gedrag. Wat ze wel doen is uitzonderlijk gedrag beoordelen, strafbaar gedrag vast stellen... Een standaardmens zal waarschijnlijk niet bedoelt worden, maar een standaard mens wel. Daar zit geen vaste beschrijving aan, maar we kunnen toch wel denken dat iemand met zelfmoord pogingen geen standaard mens is, dat iemand die in de brievenbus van de buren plast geen standaard mens is, dat iemand met psychoses geen standaard mens is. Die politie beambte zal dus bedoelt hebben dat u heel afwijkend gedrag vertoont, en dat zal misschien aan de basis liggen van ow psychiatrisch onderhoud. Jammer dat u niets kan zeggen over dat psychiatrisch onderhoud.

Comité Shit
Topic Starter
Berichten: 64

#15 , 01 jan 2015 19:51

Lieve Bambi, mochten er geen doorbijters zijn, dan zou U nu niet op het forum vertoeven want het internet zou eenvoudigweg niet bestaan.
Dura lex, sed lex

Terug naar “Archief”