De Standaardmens

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

Re: De Standaardmens

#16 , 01 jan 2015 19:54

WEBMASTER GELIEVE DEZE ONZIN IN ZIJN TOTALITEIT TE VERWIJDEREN
DIT KAN ECHT NIET; DIT IS GEEN VERZAMELPLAATS VOOR DEBIELEN.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Comité Shit
Topic Starter
Berichten: 64

#17 , 01 jan 2015 19:58

Beledigingen zijn de argumenten van hen, die ongelijk hebben (Jean-Jacques Rousseau)
Dura lex, sed lex

irmaladouce
Berichten: 71

#18 , 01 jan 2015 19:59

"Weet iemand waar deze standaardmens zich bevindt?"

Hier in onze stad. Hij houdt hier een boekenwinkel open die dezelfde naam draagt.
Ook in andere gemeenten zijn er dergelijke Standaardmensen.
We know nothing, we are from Barcelona!

Reclame

bambipower
Berichten: 1034

#19 , 01 jan 2015 20:02

wsl ben ik niet standaard, omdat ik van deze discusies niets snap... het lijkt inderdaad wel of iemand hier 'gelijk' wil halen. Vraag me dan af, waarin hij gelijk wil hebben?

BrechtS
Berichten: 463

#20 , 01 jan 2015 20:05

Comité shit

Zoals ik al zei, er zal geen sprake zijn van DE STANDAARDMENS waarbij men refereert naar 1persoon als maatstaaf of een proefpersoon. Er zal sprake zijn van 'sterk afwijkend gedraag van EEN STANDAARD MENS' LET OP DE SPATIE! Daarbij bedoelt men dat u abnormaal gedrag vertoont.

BrechtS
Berichten: 463

#21 , 01 jan 2015 20:10

wsl ben ik niet standaard, omdat ik van deze discusies niets snap... het lijkt inderdaad wel of iemand hier 'gelijk' wil halen. Vraag me dan af, waarin hij gelijk wil hebben?
Hij wil zijn gelijk halen dat
1) zijn rechten zijn geschonden
2) de politie partijdig is en/of omgekocht door de buren
3) dat hij niet gek zou zijn

Zo simpel is dat. Echter, hij begint de discussie met schijnbaar juridisch advies om dan de hele tijd het beter te weten dan andere en elke vorm van objectiviteit afbreekt waardoor men subjectief en op de man af begint te reageren omdat Comité Shit precies geen behoefte heeft aan hulp en al zeker niet juridisch advies, maar eerder aan een schreeuw om aandacht en een schreeuw om zijn gelijk te halen. Heel simpel is dit. Alleen zal Comité Shit dit nooit toegeven. Comité shit toont geen bereidheid tot bedaren, enkel zichzelf verdedigen staat centraal. Ik stel mij vragen bij hoe het komt dat hij nog moeite doet dit forum te gebruiken.

LeenW
Berichten: 12828

#22 , 01 jan 2015 20:15

Ik begin echt te begrijpen dat men hem naar de psychiatrie heeft gestuurd..

Het ligt niet aan de politie, dit forum ervaart u ook als een storend element in de maatschappij. Het is nu aan u om hier de juist conclusies uit te trekken.

Comité Shit
Topic Starter
Berichten: 64

#23 , 01 jan 2015 20:16

Comité shit

Zoals ik al zei, er zal geen sprake zijn van DE STANDAARDMENS waarbij men refereert naar 1persoon als maatstaaf of een proefpersoon. Er zal sprake zijn van 'sterk afwijkend gedraag van EEN STANDAARD MENS' LET OP DE SPATIE! Daarbij bedoelt men dat u abnormaal gedrag vertoont.
Wat is dat abnormaal gedrag? Het is niet omdat bepaalde zaken bij de politie niet gewoon is dat het daarom als abnormaal gedrag moet beschouwen. Tenzij bij gebrek aan beter natuurlijk.
Dura lex, sed lex

BrechtS
Berichten: 463

#24 , 01 jan 2015 20:23

Comité shit

Zoals ik al zei, er zal geen sprake zijn van DE STANDAARDMENS waarbij men refereert naar 1persoon als maatstaaf of een proefpersoon. Er zal sprake zijn van 'sterk afwijkend gedraag van EEN STANDAARD MENS' LET OP DE SPATIE! Daarbij bedoelt men dat u abnormaal gedrag vertoont.
Wat is dat abnormaal gedrag? Het is niet omdat bepaalde zaken bij de politie niet gewoon is dat het daarom als abnormaal gedrag moet beschouwen. Tenzij bij gebrek aan beter natuurlijk.
Wat is normaal gedrag? Dat is een filosofische vraag, want normaal gedrag is wat zich aan een norm voldoet. Abnormaal gedrag voldoet zich niet aan de norm. Die norm is niet bij wet vast gelegd, het is een norm bepaald door de maatschappij, de bevolking. Zo kan het zijn dat in straat A iedereen in zijn voortuin gaat kakken, en dat dus in de voortuin kakken normaal is, maar dat in straat B iedereen enkel maar kakt op de wc, en dat dus kakken in de voortuin abnormaal is.

Het feit dat ze u al eens gedwongen bij de psychiater stuurde, zal het om zeer abnormaal gedrag moeten gaan. Helaas kan u niets zeggen over het gesprek met de psychiater en zegt u ook niets (if weet u niets) over welk abnormaal gedrag het gaat.

Nogmaals: misschien eens bij comité P gaan aankloppen als u denkt dat de politie niet naar behoren werkt.

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#25 , 01 jan 2015 20:27

Wat is abnormaal gedrag?

Abnormaal gedrag is wat storend is in de relatie met zichzelf, de ander en de omgeving. Wordt dit extreem, dan wordt dit pathologisch genoemd.

Wanneer relaties moeilijk verlopen en men zich niet goed voelt in de relatie tot zichzelf, de ander of tot de omgeving, dan is er mogelijk sprake van een neurose. Er is mogelijk sprake van een psychose als de band met zichzelf, de ander of de omgeving verbroken is.

bron: Wikipedia

quod erat demonstrandum
Laatst gewijzigd door roharro op 01 jan 2015 20:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#26 , 01 jan 2015 20:32

Volgens mij is een Standaardmens een mens die de krant De Standaard leest of zijn boeken bij De Standaard koopt. :lol:

Comité Shit
Topic Starter
Berichten: 64

#27 , 01 jan 2015 20:41

Wat is abnormaal gedrag?

Abnormaal gedrag is wat storend is in de relatie met zichzelf, de ander en de omgeving. Wordt dit extreem, dan wordt dit pathologisch genoemd.
Aha, zoals de Politie dus.
Dura lex, sed lex

BrechtS
Berichten: 463

#28 , 01 jan 2015 21:05

Wat is abnormaal gedrag?

Abnormaal gedrag is wat storend is in de relatie met zichzelf, de ander en de omgeving. Wordt dit extreem, dan wordt dit pathologisch genoemd.
Aha, zoals de Politie dus.
Beweert u net dat de politie pathologisch is? Als dat uw bewering is, zou u eens tot inkeer moeten komen. Kans is groot dat u het pathologische bent en niet de politie. Waarom mag/kan u niets zeggen over het psychiatrisch onderzoek?

Comité Shit
Topic Starter
Berichten: 64

#29 , 01 jan 2015 21:41

Na mijn belevenissen kan ik niet anders dan tot deze conclusie komen. En ik sta hiermee niet alleen. Voor wat betreft dat psychiatrisch onderzoek. Wel, dat heeft hoop en al 5 minuten geduurd. Ik veronderstel dat de psychiater zijn verslag heeft overgemaakt aan de bevoegde diensten waar elke belanghebbende er wel inzage van zal krijgen. Ikzelf voel mij goed, neen uitstekend in mijn vel. Het is niet omdat ik voor mijn rechten opkom en blijf opkomen dat er daarom iets mis zou zijn met mij. De politie, die zijn dat natuurlijk niet gewoon. Iemand die voor zijn rechten opkomt, die kan niet anders dan stapelzot zijn.
Dura lex, sed lex

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#30 , 01 jan 2015 21:55

Ik stel voor dat niemand hierop nog reageert in afwachting van de verwijdering van al deze onzin.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Terug naar “Archief”