Voorbeeldbrief, hulp gevraagd

Erikvd
Topic Starter

Voorbeeldbrief, hulp gevraagd

#1 , 25 jan 2014 16:53

Kan iemand mij helpen met een degelijke brief op te stellen. Ik zoek een aantal betere verwoordingen dan degene die ikzelf wil gebruiken.

Er moet instaan dat 3 personen akkoord zijn over het feit dat een lening werd terugbetaald, door de 4 de persoon, en dat de verwijzing naar de lening in een ander document dus niet meer van toepassing is.

En dat dit document eentje is dat niet meer kan betwist worden door de partijen vermeld in het document
Allen (4 betrokken personen) krijgen een kopij.

Alvast bedankt voor het meedenken

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW

#2 , 25 jan 2014 17:16

Ondergetekenden, X1, X2 en X3 bevestigen dat het geleende bedrag, zijnde xx euro, volledig werd terugbetaald door ondergetekende X4. Deze overeenkomst vervangt alle voorgaande. Dit document werd in viervoud opgemaakt en alle partijen houden 1 exemplaar.

Je kunt altijd iets betwisten, dus dat ene heb ik overgeslagen. Best ook 4 exemplaren origineel ondertekenen dan kopies te nemen.

Erikvd
Topic Starter

#3 , 25 jan 2014 17:36

Dank u leen,

De basis is er, ik moet er nog iets verder op brainstormen, de verwijzing zou moeten gaan naar een clausule in een testament.

En toch had ik graag een notitie betreffende een eventueel latere betwisting , of document dat men zegt dat er nu niet meer is maar dat later opduikt ! Ik ben door schade en schaamte geleerd en wil me nu ten volle indekken

Reclame

Terug naar “Archief”