GMS gestolen en gebeld op mijn kosten

Amaryllis
Topic Starter

GMS gestolen en gebeld op mijn kosten

#1 , 28 nov 2013 11:37

Hallo,

eind oktober is mijn gsm gestolen geweest. Ik heb vrij snel gemerkt dat ik de GMS miste en ben dan een uitgebreide zoektocht begonnen. Ben zelfs gaan zoeken in de wagen. Na een goed anderhalf uur heb ik niets anders kunnen doen dan vaststellen dat deze gestolen was.

Ik heb dan onmiddellijk alles geblokkeerd en aan de dame, die ik aan de lijn had, gevraagd of er al mee gebeld was. Zij heeft toen een negatief antwoord gegeven.

Vandaag ontvang ik de factuur die heel wat hoger is dan ik gewoon ben en inderdaad ... wat zie ik daar staan, een aantal telefoons naar Senegal, Frankrijk en de VS. Vreemd, aangezien men mij gezegd had dat er niet mee gebeld was geweest.

Mijn vraag is nu dus, kan ik ergens deze factuur betwisten of iemand enig idee hoe je dit kan aanpakken ?
Alvast bedankt voor de informatie

Groetjes
A.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii

#2 , 28 nov 2013 12:38

Je zal op de goodwill van je operator moeten rekenen om de gesprekken die gevoerd werden voor je je gsm-nummer (en IMEI) liet blokkeren.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 28 nov 2013 20:27

Is aangifte gedaan bij politie van de diefstal .... want dat is wel nodig.
Politie heeft een procedure die dient gevolgd te worden zodoende ...

Reclame

Terug naar “Archief”