werken in de straat door Eandis.

njamie
Topic Starter

werken in de straat door Eandis.

#1 , 16 jul 2013 18:27

Beste,

In mijn straat zijn ze de gehele electriciteitsaansluitingen aan het ombouwen van 230 naar 400 volt.

Er waren complicaties in de straat (onder het troittoir enz) zodoende heb ik in drie weken tijd ,reeds 5 volle dagen moeten thuisblijven omdat ik dien toegang te verlenen tot mijn woning van 7u45 tem 17 u. Mijn buren zijn allemaal slechts 1 dag moeten thuisblijven.

Door onprofessioneel werk ligt mijne trottoir nu nog steeds helemaal open. Al mijn buren hebben reeds 400 Volt en bij mij staat er aan de electriciteitskast een transfo waardoor ik heel beperkt ben in het gebruik van mijn electrische huishoudtoestellen.

Deze week gaan ze de klus volledig komen klaren en dien ik weer een volle dag thuis te blijven. Dat grapje heeft mij dan al 6 dagen verlof gekost !

Heb ik recht op een vergoeding voor deze geleverde inspanning en indien ja, waar kan ik daarvoor terecht ?

Dank bij voorbaat.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding