spullen meenemen

gina47
Topic Starter

spullen meenemen

#1 , 13 okt 2011 14:46

ik heb intussen huisje in nl nu zegt mijn vriend dat ik via de notaris moet voor compromie op te stellen en dat ik ook mijn spullen moet opschrijven voor alleer ik ze mag meenemen of al uit huis mag halen het zijn wel de spullen die ik ik ook al in nederland had en hier mee naar toe heb genomen hoe zit dat in elkaar????

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
xena

#2 , 13 okt 2011 14:54

.
Laatst gewijzigd door xena op 20 okt 2011 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 13 okt 2011 17:27

Gezien u daar niet meer woont MAG u daar NIET meer binnen.
U zal idd een compromis moeten sluiten dus een verdeling van de gemene goederen en aanduiding van de eigen

Reclame

gina47
Topic Starter

#4 , 14 okt 2011 10:44

hallo

ik ben mede eigenaar van de woning en woon er nog steeds hebben geen samenlevingscontract en het zijn mijn eigen spullen die ik wil meenemen

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#5 , 14 okt 2011 12:18

Het feit dat u mede-eigenaar bent heeft hier niets mee te maken. Als eigenaar mag u een woning van derden niet betreden ( zonder toelating) of met een bevelschrift.
Ik heb ondertussen een huisje in nl wil zeggen dat u daar woont. Dus zijn uw belangen daar en niet meer in de andere woning.
Het zonder titel ( bevelschrift) binnengaan is een misdrijf. Huisvredebreuk eventueel met verzwarende omstandigheden.

Terug naar “Archief”