Ik betaal ook soms cash en heb inderdaad nog nooit een kasticket gekregen.Voor zover ik het weet is het aan hen te bewijzen dat je niet betaald hebt, niet aan jou om te bewijzen dat je wel betaald hebt.
Maar ja, de recente uitspraken in het Belgisch gerecht tarten soms elke verbeelding...
kvrees dat pythagoras te moelijke materie is voor de politieer hangen tegenwoordig toch camera's aan de kassa's ook? ( gericht op de kassa's/toonbank )
politie moet de beelden van buiten en aan de kassa's toch aan elkaar kunnen linken . . . A+B=C?
kvrees dat pythagoras te moelijke materie is voor de politieer hangen tegenwoordig toch camera's aan de kassa's ook? ( gericht op de kassa's/toonbank )
politie moet de beelden van buiten en aan de kassa's toch aan elkaar kunnen linken . . . A+B=C?
Ik ging hetzelfde zeggen, zeker dat er camera's daar ook hangen dus daarop zou je moeten zien dat je geld overhandigd hebt toch ?er hangen tegenwoordig toch camera's aan de kassa's ook? ( gericht op de kassa's/toonbank )
Nu de boerkas verboden zijn moet dat kunnen.Ik ging hetzelfde zeggen, zeker dat er camera's daar ook hangen dus daarop zou je moeten zien dat je geld overhandigd hebt toch ?er hangen tegenwoordig toch camera's aan de kassa's ook? ( gericht op de kassa's/toonbank )
Maar wat precies kunnen ze op die camera's zien?Indien ze een film van de wagen buiten hebben, zal daar ook wel opstaan dat de besurrder zich naar de kassa gegeeft. Dat op zich zou al een bewijs moeten zijn. Ook zijn er bijna steeds meerdere camera's is een tankstation, zowel binnen als buiten. Het zou me dan ook fel verwonderen dat er allleen maar beeld is van de tankbeurt alleen.
Maar wat precies kunnen ze op die camera's zien?
Zou een camera aan de kassa kunnen zien hoeveel ik precies betaal? Want ik had wel degelijk 'iets' betaald aan de kassa.