verdachte faillisementen

precious
Topic Starter

verdachte faillisementen

#1 , 31 jul 2010 15:03

wie weet iets over dit thema:ik ken iemand die reeds bij mij weten 4 bvba's heeft opgericht en 3 ervan zijn reeds failliet verklaard,en waarom worden 2 bvba's tegelijk opgericht terwijl de één dan wordt overgenomen door een andere zaakvoerder om daar na failliet te gaaan,terwijl de andere bvba onlangs ook een nieuwe zaakvoerder heeft maar nog niet is falliet gegaan

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wingman

#2 , 31 jul 2010 16:46

En wat denk je van je eigen zaak leegroven de dag voordat je de boeken neerlegt. Zo ken ik er ook eentje.
Het is godgeklaagd dat diegene die preekt geen god is maar zich toch beter waant dan zijn onderdanen.

precious
Topic Starter

#3 , 01 aug 2010 14:37

gedetaillleerd het verloop van één en dezelfde persoon=persoon X
-een bvba A opgericht in 1998 door persoon X - failliet verklaard in 2002;
-een nieuwe bvba B opgericht in 2002 door meneer X,failliet verklaard in 2004;
-een bvba C opgericht in 2007 door meneer X -veranderd snel van zaakvoerder en failliet verklaard in 2010
-en nog een ander bvba D opgericht in 2008 door meneer X veranderd 2 keer van zaakvoerder en zetels maar nog niet failliet

PS ondertussen is meneer X op eigen naam ook nog 2 keer failliet gegaan mss met eenmanszaaak ofzo

wat zou hier de verklaring van zijn????
Laatst gewijzigd door precious op 22 mei 2011 21:16, 4 keer totaal gewijzigd.

Reclame

kwint

#4 , 07 apr 2011 11:46

Ofwel is hij heel arm met veel schulden en braaf, ofwel heeft hij weinig scrupules en heeft hij wel geld ...
Maar ondertussen weet u dat zelf wel hoe de vork aan de steel zit ? Anders nog hulp nodig ? Mvgroet!

precious
Topic Starter

#5 , 22 mei 2011 20:53

ik weet nog steeds niet hoe de vork aan de steel zit,er zijn weer veranderingen geweest,heel ingewikkeld als je het me vraagt,hij heeft 2 lonen gehad dit jaar en dat is alles ... ;kan iemand zo braaf en dom zijn?
de nieuwe veranderingen:

-meneer X start in 2011 een nieuwe zaak E op met een zetel en die bvba D die in totaal 3 keer van zaakvoerder is veranderd staat nu ook op die nieuwe zetel van die zaak E

ik kan niet meer volgen,pure hoogheidswaanzin en nooit centen verdienen lijkt me zo absurd

Terug naar “Archief”