Aangetekend schrijven.

Dolby
Topic Starter

Aangetekend schrijven.

#1 , 04 jul 2009 17:00

Ik vroeg me af wat het wil zeggen als men een aangetekend schrijven ontvangt van het gerecht terwijl men in schuldbemiddeling zit.. kan dit goed nieuws zijn of ook minder goed nieuws?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 04 jul 2009 17:14

Enveloppe ophalen als dat nog niet gebeurd is en openen, dan weet u het.

Voor het gerecht blijft het toch hetzelfde of u die brief nu in ontvangst neemt of niet, zij hebben hun plicht gedaan met hem op te sturen.

Als u via schuldbemiddeling getracht hebt om gehele of gedeeltelijke kwijtschelding van uw schulden te verkrijgen kan dit het vonnis zijn.

Rebel-with-a-cause

#3 , 04 jul 2009 17:45

Ik vroeg me af wat het wil zeggen als men een aangetekend schrijven ontvangt van het gerecht terwijl men in schuldbemiddeling zit.. kan dit goed nieuws zijn of ook minder goed nieuws?
Wacht, ik zal eens kijken in mijn glazen bol ! :roll:

Ga die brief ophalen zeg ! 8)

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 04 jul 2009 18:48

no comment

Dolby
Topic Starter

#5 , 04 jul 2009 19:08

Haha ja, als het kon een glazen bol. :)
Franciscus, no comment?
Maakt ook ni uit.

JohnD

#6 , 15 jul 2009 14:41

Die mensen doen meestal alles altijd per AS. OCMW doet dat ook, goed of slecht nieuws. Ook worden al eens gerechtsdeurwaarders ingeschakeld. Dat word besparingen genoemd.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Terug naar “Archief”