Wie moet de contractuele vrijstelling betalen?

Muma
Topic Starter
Berichten: 2

Wie moet de contractuele vrijstelling betalen?

#1 , 05 jan 2009 17:40

Ik huur een appartement. Na verloop van tijd lekt onze wastafel in de keuken. Hiermee als gevolg dat onze onderbuurvrouw schade heeft aan het plafond, muren en een kast. Nu hebben we dit via mijn verzekering geregeld. Met als gevolg dat ik een contractuele vrijstelling van €223,14 moet betalen. Dit is de eerste keer dat wij een appartement huren dus ik wist niet dat we dit via de verzekering van de verhuurder moesten regelen. Omdat ik zeker weet dat wij dat niet hoeven te betalen omdat de lek veroorzaakt is door de gebreken van het appartement heb ik gevraagd aan mijn verhuurder om die vrijstelling te betalen. Zoals ik gedacht had wil die de vrijstelling niet betalen!?

Wat kan ik nu nog doen?

MVG,

Steven

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38607

#2 , 06 jan 2009 18:05

uw verzekering moet via de rechtsbijstandsverzekering de verzekering van de verhuurder aanspreken en de verhuurder in gebreke stellen.

Reclame

Terug naar “Archief”