Dwaling op lenzen

servandsol
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Dwaling op lenzen

#1 , 01 nov 2020 01:30

Hallo mensen van juridischforum,

Ik heb ongeveer 4 weken geleden mijn ogen laten meten bij een particulier in den bosch en heb daar ook lenzen bij besteld. De test was in ongeveer 10-15 minuten gedaan en de man vertelde mij dat door mijn sterkte lenzen misschien niet werken omdat ze kunnen bewegen in mijn oog. Ik heb later thuis nog mijn eigen research gedaan waaruit blijkt dat er veel verschillende soorten lenzen zijn en dat een oogtest van 10-15 minuten bij verre niet genoeg is. Ik heb mijn gegevens achtergelaten met een handtekening en heb gehoord dat de lenzen over ongeveer 1 week klaar zouden zijn. Is er sprake van dwaling of kan ik de overeenkomst vernietigen op andere gronden?
Bedankt voor het lezen en de mogelijke hulp

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 01 nov 2020 09:10

Ik denk dat jij Nederlander bent. Zoek daarom best op een Nederlands rechtenforum. Belgische wetten zijn soms anders.


Reclame

LeenW
Berichten: 12817

#4 , 01 nov 2020 12:39

En ook al bent u zelf Belg, hier zal Nederlands recht van toepassing zijn.

Inazuma
Berichten: 9768
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#5 , 01 nov 2020 12:58

Je weet nog niet eens of de lenzen OK gaan zijn ...

Voor nieuwe lenzen ben ik ook maar 15 minuten binnen bij de oogarts hoor ... na 2 maanden wachten.

Terug naar “Archief”