Hoe correct terug te krijgen?

Jurgen70
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

Hoe correct terug te krijgen?

#1 , 28 feb 2020 09:54

In januari was ik met vriendin op vakantie. Daar zij tijdens reis zou verjaren had ik een cadeautje gekocht. Ik had haar gezegd dat iets bij had. Tijdens de reis kregen we woorden en heb ik dat cadeautje niet gegeven. Daar we regelmatig van hotel wisselden laden we nooit de koffers uit. Bij thuiskomst merk ik pas dat mijn cadeautje weg is. Ik probeer haar steeds te contacteren maar weigerde al mijn oproepen. Het enigste dat ze heeft gezegd was dat ze eventueel naar politie zou gaan voor stalking. Ik wil er geen grote zaak van diefstal van gaan maken maar zou het wel graag terug hebben. Hoe of wat kan ik doen om dit zo vredig mogelijk opgelost ge krijgen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12817

#2 , 28 feb 2020 10:06

Haar ervan beschuldigen zonder bewijs is misschien niet de beste manier om het "vredig" op te lossen. U weet niet waar of wanneer het verdwenen is, dan kan evengoed iemand anders het uit uw koffer genomen hebben.

Jurgen70
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#3 , 28 feb 2020 10:19

@LeenW

Ik weet zeker dat ze het heeft. De koffers en de kluis waren steeds op slot, behalve als we op de kamer waren. Zal gebeurd zijn als ik in de badkamer was

Reclame

Franciscus
Berichten: 38583

#4 , 28 feb 2020 11:45

En toch zal u dat moeten bewijzen.
Waar zijn de feiten gebeurd? In het buitenland? Daar aangifte gedaan???

Inazuma
Berichten: 9768
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#5 , 28 feb 2020 12:00

De koffers en de kluis waren steeds op slot
Kluizen in hotels zijn vaak simpel open te krijgen
Sloten op koffers ... idem

WizardGandalf
Berichten: 358
Juridisch actief: Ja

#6 , 28 feb 2020 12:15

Ik weet zeker dat ze het heeft.
Zelfs als u kan bewijzen dat ze "het" bezit, is dit nog geen enkel bewijs dat het gestolen zou zijn. Voor hetzelfde geld hebt u het gegeven VOOR jullie woorden hadden, en wens je het nu gewoon terug. Hoe ga je in godsnaam bewijzen dat je het niet gegeven hebt?

Mogen we weten hoeveel het cadeautje gekost heeft? Als dit geen aanzienlijk bedrag was, zou ik het zo laten, eerlijk gezegd...
注意してください フォーラムの情報は信頼できません
------ Wizard Gandalf ------
注意してください フォーラムの情報は信頼できません

Jurgen70
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#7 , 28 feb 2020 17:08

Het bedrag maakt op dit op dit ogenblik geen zak uit. Het is het principe. Als ik het haar niet zelf heb gegeven mag ze het haar zelf niet toe eigenen, eender welk land het is geweest. Momenteel gun ik haar de zon voor haar ogen niet. Het is niet dat zij een vrouw is dat ze zich alles mag veroorloven, ze willen gelijk zijn als een man, dan moeten ze zich er maar naar gedragen ook. Dan moet ze het maar teruggeven ook. Het zou mooi zijn als ik jullie moest bestelen en dat jullie er geen aanspraak moesten op kunnen maken. Ik peins dat we dan heel goed bezig zijn in deze klote wereld. Als een vrouw ons oplicht of besteelt moeten we dat rustig hun gang laten gaan. Ik weet niet waar jullie mee bezig zijn maar als dat de gang is van ons rechtssysteem zijn we heel goed bezig. Dan hoop ik dat jullie worden bestolen tot in het diepste van jullie hart en waar jullie nooit meer uitkomen. Want dat is jullie mening. Een vrouw mag alles en wij als mannen moeten maar geven en ondergaan. Nou ik kan jullie zeggen , bij deze gast niet, want dan komt den duivel naar boven.

Thomas Morus
Berichten: 5918
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#8 , 28 feb 2020 17:12

Niemand heeft hier gezegd dat een vrouw alles mag.
Ge lijkt een "straffe" gast...
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Jurgen70
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#9 , 28 feb 2020 17:44

@Thomas Morus

Straffe gast is veel gezegd, tegen onrechtvaardigheid kan ik niet tegen. Wij als man moeten niet onderdoen tegenover vrouwen daar zij zich nog steeds aangesproken worden als het zwakke geslacht. Dien bullshit gaat niet omhoog.

Jurgen70
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#10 , 28 feb 2020 17:55

@WizardGandalf

Zoals ik al zei bedrag maakt niets uit. Ga jij mij anders vergoeden? Dat zou ik wel eens willen zien dat jij dat gaat doen.

LeenW
Berichten: 12817

#11 , 28 feb 2020 17:57

@Thomas Morus

Straffe gast is veel gezegd, tegen onrechtvaardigheid kan ik niet tegen. Wij als man moeten niet onderdoen tegenover vrouwen daar zij zich nog steeds aangesproken worden als het zwakke geslacht. Dien bullshit gaat niet omhoog.
Dit topic ook niet.

Terug naar “Archief”