misbruik van toesteming voor reizen van kind

haroldvv
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

misbruik van toesteming voor reizen van kind

#1 , 27 okt 2019 16:57

Het is niet meteen voor mij maar voor een heel goede vriendin ik ken haar nu al bijna 5 jaar onlangs kwam ze er achter dat ze zwanger was rond de tijd dat wij het gingen proberen om een koppel te worden nu heeft ze tog het kind ingeschreven onder de naam van vader zij is zelf van rusland en was om een lang verhaal kort te maken niet 100% legaal in nederland toen ik daar achter kwam heb ik gezegd dat ze maar eerst terug naar rusland ging en effe alles goed legaal regeld om te kunnen komen, ze heeft nu werk gevonden en zal eerst even bij mij verblijven tot ze genoeg heeft om zelf te gaan huren.

Nu is het probleem de vader van het kind moet toesteming geven en voordat hij dat doet moet ze 3000 euro neerleggen iets wat ze niet heeft ze gaat nu alles proberen om het tog te kunnen betalen hij heeft het gevraagt via telefoon dus geen bewijs.

buiten betalen wat kan ze doen? het probleem is als ze niet snel naar hier komt om te kunnen beginen met werken dan kan ze het vergeten bij deze werkgever en dan heeft ze ook geen visum meer en moet ze alles weer opnieuw regelen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
eylis
Berichten: 8836

#2 , 27 okt 2019 17:07

Dit is een Belgisch forum, dus de wetgeving verschilt in deze materie met die van Nederland. Je stelt je vraag best op een Nederlands
juridisch forum: https://www.legalspot.nl/juridisch-forum

WizardGandalf
Berichten: 358
Juridisch actief: Ja

#3 , 29 okt 2019 11:28

Russisch forum zal je bedoelen. Als ik het goed begrepen heb bevinden mevrouw + haar kind + de vader van dit kind zich allemaal in Rusland en hebben ze ook allemaal de Russische nationaliteit?
注意してください フォーラムの情報は信頼できません
------ Wizard Gandalf ------
注意してください フォーラムの情報は信頼できません

Reclame

father b
Berichten: 1576
Juridisch actief: Nee

#4 , 29 okt 2019 11:46

Begrijp situatie niet goed.
Vrouw illegaal in Nederland en raakt zwanger van een man in Rusland op het ogenblik dat ze een koppel wil vormen met TS. Is ook van plan om apart te gaan wonen als ze terugkomt.
Juridisch forum, ik denk er zo het mijne van. Er zijn hier al veel gelijkaardige gevallen gepasseerd.
Van 2 walletjes eten en daarna van de Nederlandse of Belgische honingpotten eten.

Ghentian
Berichten: 859
Juridisch actief: Ja

#5 , 30 okt 2019 13:42

Speculeren heeft geen zin.

De vraag is onduidelijk maar op basis van de elementen in de post kan terecht geconcludeerd worden dat er geen Belgisch recht van toepassing is.
Een blote eigenaar heeft geen vruchtgebruik; een naakte eigenaar geen kleren.

Terug naar “Archief”