rommelmarkten

deneric54
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

rommelmarkten

#1 , 13 sep 2019 11:41

ik eric staat al 2 jaar op invaliditeit voor rugklachten en heb 1300 invalide uitkering daarnaast doe ik elke week 1 of 2 rommelmarkten waardoor mijn inkomen verdubbelt ik geef niets aan en leef op grote voet op sleur en trek met zware meubels laden lossen geen pijn toch profiteer ik al 2 jaar invalide uitkering kassa kassa ik ga maandelijks eens naar pijnkliniek gent om een spuitje en dat is het goed bekeken of niet met rommelmarkten verdien ik tussen de 250 per week erbij moet ik dat aangeven iedereen laat mij gerust

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#2 , 13 sep 2019 11:52

dit is een juridisch forum

niet een plaats waar het de bedoeling is om illegale dingen te verkondigen

LeenW
Berichten: 12818

#3 , 13 sep 2019 11:55

Admin kan zijn IP adres bekijken en doorgeven aan de bevoegde diensten.

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 13 sep 2019 12:22

Ik geloof niet dat deneric de invalide zelf is, maar dat deze daar een eind wil aanstellen aan de praktijken van deze eric.

Hij kan dit melden op https://www.meldpuntsocialefraude.belgi ... index.html
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

bambipower
Berichten: 1034

#5 , 13 sep 2019 12:35

Ik denk eerder een 'ik zoek keet' topic. Slotje? Voor het uit de hand loopt?

Ghentian
Berichten: 859
Juridisch actief: Ja

#6 , 13 sep 2019 20:53

Onderwerp gesloten. Daar we niet weten of de persoon in kwestie ook effectief deze handelingen stelt (of doet alsof, of zich voordoet als iemand anders), heeft het niet veel zin om hiermee verder te gaan.
Een blote eigenaar heeft geen vruchtgebruik; een naakte eigenaar geen kleren.

Terug naar “Archief”