Moeilijke thuissituatie en financieel hulp nodig

Musicallover
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Moeilijke thuissituatie en financieel hulp nodig

#1 , 16 jul 2019 15:05

Ik ben 21jaar oud en woon nu nog bij mijn ouders. Ik heb nog geen diploma van het hoger onderwijs. Ik ben van plan om het huis uit te gaan en alleen te gaan wonen, maar als student is het geen makkelijke situatie op financieel vlak... De reden voor deze beslissing is omdat ik heel ongelukkig thuis ben en ik meerdere keren om het randje van een depressie ben gekomen hierdoor. Ik moet gewoon weg. Het is echt te veel geworden. Het helpt ook niet dat mijn papa wilt dat ik hem heel wat geld terug betaal... Hij heeft een goeie job en mijn mama ook en IK moet al mijn studiegeld betalen met een simpele studentenjob. Ik moet nog ongeveer €3000 betalen.... Hij wil dat ik mijn studies voor volgend jaar zelf betaal... Wat nog meer kosten zijn...
ik weet niet wat ik moet doen... Ik wil het huis uit, alleen gaan wonen maar ik heb nood aan financiele hulp....

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg
Berichten: 3192

#2 , 16 jul 2019 15:31

Neem contact op met het CAW. Je ouders hebben trouwens onderhoudsplicht.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

Terug naar “Archief”